Web Analytics Made Easy - Statcounter

فالح صفایی ، معاون عمران سازمان منطقه آزاد اروند گفت : با وجود پرداخت قسط اول هزینه تخریب متروپل به قرارگاه خاتم الانبیاء ، هنوز در خصوص سازی تصمیم های گرفته شده درباره روند تخریب این سازه از سوی پیمانکار پروژه شفاف سازی صورت نگرفته و بر این اساس احتمال تغییر پیمانکار تخریب متروپل وجود دارد.

معاون عمران سازمان منطقه آزاد اروند تصمیم گیری درباره ادامه همکاری با این قرارگاه به عنوان پیمانکار را وابسته به نظر شورای تامین استان خوزستان دانست که قرار است هفته ی آینده برگزار و در صرت لزوم در خصوص اعمال ماده ۴۶ نیز تصیم گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طبق قرارداد تمام مراحل مطالعات و اجرا بر عهده قرارگاه خاتم الانبیاء بوده گفت : سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان کارفرما انتظار پاسخگویی از قرارگاه خاتم را دارد و حتی با وجود تخلیه نشدن چند خانه اطراف متروپل باید روش تخریب خود را اعلام کرده تا درباره مسایل حاشیه ای همفکری و تصمیم گیری شود.

معاون عمران سازمان منطقه آزاد اروند گفت: قرارداد با قرارگاه خاتم برای تخریب ساختمان متروپل هجدهم خرداد منعقد و در قالب قرارداد ، مهلت چهارماهه برای مطالعه و اجرای پروژه به این قرارگاه به عنوان پیمانکار داده شده بود.

لزوم ورود دادستانی به تخلیه خانه های اطراف متروپل

محمد دلفی ، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند نیز از تمکین نکردن ساکنان منازل همجوار ساختمان متروپل و مخابرات به عنوان علت اصلی تاخیر در تخریب این بنای ناایمن یاد کرد و گفت : مکاتباتی با دادستان استان خوزستان درباره تخلیه منطقه انجام شده است و مقرر شده مالک ساختمان متروپل محل سکونت اهالی را تامین کند که برای برخی تامین و برای عده ای دیگر هنوز انجام نشده که می طلبند دادستانی ورود جدی تری داشته باشد.

این مسئول در ادامه از اداره مخابرات به عنوان یکی دیگر از معارضین تخریب متروپل یاد کرد و وجود تابلوهای مخابراتی در محل را علت مخالفت مخابرات با آغاز روند تخریب ساختمان متروپل برشمرد.

بنا به گفته های او مسئول سینما آزادی آبادان یکی از محل هایی است که حاضر به تخلیه نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخریب متروپل متروپل آبادان سازمان منطقه آزاد اروند ساختمان متروپل تخریب متروپل قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، صادق بوستانی در بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، بیان کرد: بر اساس گزارش‌های متعدد رسیده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور گروهی از مدیران پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

وی با اشاره به این‌که شناسایی مدیران پروازی با توجه به ماموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی انجام شده در سازمان منطقه آزاد بوشهر، متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان است.

مدیر کل بازرسی استانداری بوشهر اضافه کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و گاهی در هر ماه به‌مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی گفت: مکاتبات لازم در سریع‌ترین زمان با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را نیز شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند