Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حسن فلاح ،مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران به منظور پاسخگوئی به سوالات مخاطبان در روز چهارشنبه مورخ 1401/4/22درمرکز ارتباطات مردمی (سامانه ارتباط مردم با دولت) حضور خواهدیافت.      
به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درساری ، حسن فلاح در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی درروز چهارشنبه مورخ 1401/4/22 درمحل سامانه سامد استانداری حضور خواهد  یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فلاح گفت: بنا بر تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی  در سامانه سامد حضوریافته تا به صورت شایسته آماده پاسخگویی به سئوالات مخاطبان عزیز باشم.
شایان ذکراست مدیرکل تامین اجتماعی مازندران شخصا با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) که بمدت دو ساعت به طول می انجامد، از طریق تلفن 111 بصورت مستقیم مشکلات و سوالات مطرح شده از سوی شهروندان و مخاطبین عزیز سازمان را پیگیری مینماید.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فلاح مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران درمرکز سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان گفت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رسول چراغ سحر افزود: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار خواهد شد، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا است.
وی زمان صعود کوهنوردان را بامداد ۱۲ اردیبهشت اعلام کرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است