Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در خوزستان با بیان اینکه در مرزها افرادی که وارد کشور می‌شوند باید کارت واکسیناسیون یا تست PCR منفی داشته باشند، گفت: در یک مقطع عادی‌انگاری افزایش یافت به گونه‌ای که از ماسک استفاده نمی‌شد اما اکنون باید شرایط عادی‌انگاری کنار گذاشته و استفاده از ماسک در اجتماعات و جلسات الزامی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی‌الله حیاتی روز دوشنبه ٢٠ تیرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، اظهار کرد: در جهان موج جدیدی از کرونا در حال وقوع است و این موج قطعا به سمت ما نیز خواهد آمد، باید تدابیر لازم جهت مقابله با این سویه در نظر گرفته شود و کنترل‌های جدی را ایجاد کنیم تا با خسارت کمتری مواجه شویم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: در یک مقطع عادی‌انگاری افزایش یافت به گونه‌ای که از ماسک استفاده نمی‌شد اما اکنون باید شرایط عادی‌انگاری کنار گذاشت و استفاده از ماسک در اجتماعات و جلسات الزامی شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان عنوان کرد: فرمانداران، ستادهای شهرستانی را با قدرت تشکیل دهند و بازدیدهای مشترک در شهرستان‌ها نیز تقویت شود.

حیاتی ادامه داد: واکسیناسیون مسئله بسیار مهمی است لذا کسانی که واکسن نزده‌اند و یا واکسن تاخیری هستند حتما مراجعه و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی بیان کرد: معیار ما طرح جامع مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه ایران من بوده و مبنای رعایت پروتکل‌ها و برگزاری اجتماعات بر اساس رنگ‌بندی شهرها است.

حیاتی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌ها در اجتماع و ادارات کاهش یافته است، تصریح کرد: بازرسی از ادارات شروع شود و مدیران ادارات نیز موظف هستند در قالب رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در قالب دستورالعمل های صادره جدی بگیرند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در مرزها نیز افرادی که وارد کشور می‌شوند یا کارت واکسیناسیون یا تست PCR منفی داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان مراقبت‌های سندورمیک را در مرز شلمچه و دانشگاه جندی شاپور در مرز چذابه انجام دهند و تست‌های رپید و کنترل‌های مرزی صورت بگیرد تا با چالش جدی مواجه نشویم.

حیاتی خاطر نشان کرد: اگر مسئله رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم و در واکسیناسیون اهتمام ویژه‌ای به خرج داده شود می‌توانیم به خوبی در مواجهه با سویه جدید این موضوع را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: اگر عادی‌انگاری صورت بگیرد و رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون را جدی نگیریم قطعا با چالش مواجه خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در پایان افزود: خوشبختانه در بحث کرونا دستورالعمل‌های مشخصی در خصوص رنگ‌بندی‌ها و پروتکل داریم و باید آن‌ها را دنبال کرده و از اعمال مدیریت جزیره‌ای و منطقه‌ای پرهیز کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در خوزستان رعایت پروتکل ها مدیریت کرونا عادی انگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال بارش‌های پراکنده تا روز سه‌شنبه گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به نسبت فعالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و گاهی تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی امروز احتمال رگبار و رعدوبرق (در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات) و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان وجود دارد.

وی افزود: در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست و از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش. های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد، تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از روز دوشنبه روند کاهش دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 748392

دیگر خبرها

  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد