Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پهلوان گفت: هم‌اکنون واکسن‌های برکت، پاستور، اسپایکوژن، رازی و آسترازنکا در مراکز و پایگاههای واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مشهد موجود است.

او گفت: با توجه به شیوع مجدد کرونا، دریافت دز یادآور واکسن کرونا برای افراد بالای ۱۸ سال و افرادی که ۶ ماه از آخرین دریافت واکسن کرونای آنها گذشته، الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بنابراین افرادی که سه دز واکسن کرونا را واکسن برکت دریافت کرده‌اند، برای دز یادآور می‌توانند واکسن برکت پاستور، اسپایکوژن، رازی و استرازنکا دریافت کنند. همچنین افرادی که سه دز واکسن کرونای خود را سینوفارم دریافت کرده‌اند، برای تزریق دز یادآور از واکسن‌های سینوفارم، پاستور، اسپایکوژن، رازی و آسترازنکا استفاده کنند.

پهلوان گفت: افرادی که سه دز واکسن کرونا خود را واکسن آسترازنکا دریافت کرده‌اند، برای دز یادآور می‌توانند واکسن‌های آسترازنکا، پاستور، اسپایکوژن و رازی دریافت کنند.

او گفت: افرادی که سه دز واکسن کرونای خود را واکسن پاستور دریافت کرده‌اند، برای دز یادآور می‌توانند واکسن‌های پاستور، اسپایکوژن و رازی دریافت کنند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افرادی که دزهای نوبت اول و دوم سینوفارم و دز نوبت سوم را آسترازنکا دریافت کرده‌اند، می‌توانند واکسن‌های آسترازنکا، پاستور، اسپایکوژن و رازی دریافت کنند و افرادی که دزهای نوبت اول و دوم واکسن سینوفارم و دز نوبت سوم را واکسن "پاستو کووک پلاس" دریافت کرده‌اند، برای دز یادآور می‌توانند واکسن‌های پاستور، اسپایکوژن و رازی دریافت کنند.

پهلوان گفت: افرادی که دزهای نوبت اول و دوم واکسن آسترازنکا و دز نوبت سوم را واکسن "پاستو کووک پلاس" دریافت کرده‌اند، می‌توانند برای دز یادآور واکسن‌های پاستور، اسپایکوژن و رازی را دریافت کنند.

او گفت: خوشبختانه با توجه روند افزایشی مبتلایان به کرونا، میزان فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی و مشهد در ۲ روز گذشته صفر بوده است.

پهلوان گفت: هم اکنون ۱۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند که ۱۴۱ نفر از آنان در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت درمان قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بیماری کرونا واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانند واکسن دریافت کرده اند خراسان رضوی پهلوان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!