Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم نمکی روز دوشنبه در نشست خبری و رونمایی از پوستر و تیزر دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان افزود: این رویداد فرهنگی و هنری از ۲۴ تا ۲۸ تیر ماه در پردیس سینمایی کاشان برگزار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از عزم جدی هنرمندان و هنردوستان کاشان برای برگزاری مطلوب دوازدهمین هفته فیلم و عکس افزود: انجمن سینمای جوانان دفتر کاشان یکی از فعال‌ترین دفاتر فرهنگی منطقه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ترغیب قشرهای مختلف مردم به استقبال و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادامه داد: رسانه‌ها زمینه‌ساز معرفی بیش از پیش هنرمندان و اثرهای آنان در سطح ملی و بین‌المللی هستند.

رییس انجمن سینمای جوان کاشان نیز با یادآوری برگزاری نخستین هفته فیلم و عکس این شهرستان در سال ۱۳۷۱ گفت: اکنون پس از گذشت ۳۰ سال، دوازدهمین هفته فیلم و عکس در این شهرستان با انگیزه‌ای دوچندان برگزار خواهد شد.

علی‌محمد سرجه‌پیما با اشاره به آغاز فعالیت دفتر سینمای جوان کاشان از سال ۱۳۶۶ خاطر نشان کرد: تاکنون افزون بر ۲۵۰۰ نفر از جوانان منطقه فرهنگی کاشان از آموزش‌های این دفتر در حوزه سینما و عکس بهره‌مند شده‌اند.

وی با تبیین برنامه‌های دوازدهمین هفته فیلم و عکس کاشان اظهار داشت: اکران فیلم‌های کوتاه برتر ملی و ۲۵ فیلم‌ کوتاه و مستند تولید کاشان و برگزاری پنج کارگاه تخصصی در حوزه سینما از جمله برنامه‌های این هفته است.

رییس انجمن سینمای جوان کاشان ادامه داد: نشست‌های نقد و بررسی و نمایشگاه عکس از ۳۵ هنرمند کاشانی، دعوت از هنرمندان استان‌های همجوار، نشست کتاب و سینما، برپایی نمایشگاه کتاب سینمایی، انتخاب عکس و فیلم برتر از نگاه تماشاگران و یادبود زنده‌یاد امیر تسلیمی از مدرسان دفتر کاشان نیز از دیگر برنامه‌های هفته فیلم و عکس در این شهرستان است.

وی افزود: رویداد فرهنگی و هنری هفته عکس و فیلم کاشان با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شهرداری، شورای شهر، موسسه‌های بهمن سبز و کی‌آشیان، ساربوک، خانه نقلی و خانه لوسی برگزار خواهد شد.

به گفته سرجه‌پیما، تیزر این رویداد را علی خوشدلی کارگردانی کرده و طراحی پوستر نیز بر عهده دانیال رحیمی کاشانی و علی مهزیار معصومی بوده است.

کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان، با مساحت ۴۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست وهشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

برچسب‌ها هفته فیلم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته فیلم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هفته فیلم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

ریشه در کوهستان/ آرمان قلی‌پور از شهرکرد

بیمارستان درختان/ شروین وحدت از تهران

باغ/ فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

صنوبر/ رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

روزی که محیط‌بان گریست/ هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

کد خبر 6097956

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی