Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:55:24 GMT

نجات جان مسافر گرفتار در سیل در نیکشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۵۳۳۵

نجات جان مسافر گرفتار در سیل در نیکشهر

اسماعیل کریمی گفت: بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر در منطقه بنت و روستای رودگلندام باعث طغیان رودخانه‌های فصلی در روز‌های عید سعید قربان شده است.

او  گفت: در طی این بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های محدودی روستای رودگلندام، یکی از مسافران گرفتار در سیل از منطقه شهرستان فنوج با اقدام سریع و فداکاری مردم و جوانان روستای رودگلندام و حومه به همراه خودروی شخصی از خطر سیل نجات پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: روستای رودگلندام در ۱۵ کیلومتری شهر بنت واقع شده است که رودخانه بزرگ فنوج به بنت از یک کیلومتری این روستا به طرف بنت در جریان هست که علی رغم مکاتبات فراوان با مسولین تاکنون هیچ گونه اقدامی جهت رفع مشکل تردد مردم این روستا و روستا‌های دسک، کورزیارت، ملگوری، حیدربند و عثمان آباد صورت نگرفته است.

کریمی رئیس شورای اسلامی روستای رودگلندام گفت: متأسفانه بارها شاهد وقوع حوادث ناخوشایند و تلفات مالی و جانی در مواقع سیل و بارندگی در این منطقه بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان نجات دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)

دیگر خبرها

  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه