Web Analytics Made Easy - Statcounter

توکل شاکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به آزادی ۶۵ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۶۵ نفر زندانی با بدهی مالی ۱۰ میلیارد تومان آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۳۲ زندانی جرائم غیرعمد دیگر با بدهی ۶۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند که از این تعداد ۶ نفر خانم بوده که بیشتر به دلیل ورشکستگی زندانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول ستاد دیه در لرستان با اشاره به آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد در دهه امامت و ولایت، بیان داشت: تا روز عید غدیر ۱۰ زندانی دیگر آزاد خواهند شد.

شاکرمی از اهدای هزینه مراسم ترحیم بانوی لرستانی به ستاد دیه استان خبر و ادامه داد: ورثه مرحوم رنگینه دالوند در امری خداپسندانه ۴۴ میلیون هزینه مراسم ترحیم را برای آزادی سه زندانی به ستاد دیه اهدا کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه مراسم ترحیم ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار