Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:15:11 GMT

سفر وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی به قزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۶۷۷۱

سفر وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی به قزاقستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «یوئل رازوزوف» وزیر گردشگری و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی رژیم صهیونیستی و قزاقستان روز دوشنبه به منظور بررسی زمینه‌های توسعه همکاری‌های دوجانبه به قزاقستان سفر کرد.

به نوشته رسانه‌ها، وی را در این سفر نمایندگان وزارتخانه‌های امور خارجه، کشاورزی، انرژی، آژانس بیمه دولتی و همچنین تعدادی از تجار همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این مقام رژیم صهیونیستی با نخست وزیر، رئیس مجلس سنا، معاون نخست وزیر، وزرای تجارت، کشاورزی، محیط زیست و منابع آب، گردشگری، فرهنگ و ورزش قزاقستان دیدار و گفت و گو کند.

رسانه‌ها با توجه به بحران جهانی گندم، یکی از اهداف اصلی این سفر را «تضمین امنیت غذایی اسرائیل از راه توافق با مقامات قزاقستان در مورد صادرات گندم» عنوان کرده‌اند.

این مقام رژیم صهیونیستی با «دوران آبایف» وزیر فرهنگ و ورزش قزاقستان دیدار و در خصوص زمینه‌های گسترش تعاملات دوجانبه، از جمله راه اندازی پرواز مستقیم گفت و گو کرد.

آبایف ضمن حمایت از ایجاد خط پرواز مستقیم بین دو طرف، این اقدام را زمینه ساز توسعه پتانسیل گردشگری و ترانزیت قزاقستان و همچنین همکاری‌های فرهنگی، تجاری و اقتصادی دو طرف توصیف کرد.

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نیز روابط میان دو طرف در زمینه گردشگری را دارای چشم انداز مثبت عنوان و نسبت به اجرای پروژه‌های مشترک ابراز علاقه مندی کرد.

شایان ذکر است که رازوزوف ضمن ملاقات با «مولان آشیمبایف» رئیس مجلس سنای قزاقستان دعوت نامه رسمی «میکی لوی» رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) جهت بازدید از سرزمین‌های اشغالی را تقدیم خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی سفر به قزاقستان ایجاد پرواز مستقیم صادرات گندم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شبکه الجزیره اعلام کرد: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در نتیجه واژگونی خودروی خود راهی بیمارستان شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) لحظه واژگونی خودروی بن گویر وزیر امنیت رژیم صهیونیستی
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن‌گویر»؛ وزیر امینت رژیم صهیونیستی
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید)
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • بحران ناتمام تل‌آویو