Web Analytics Made Easy - Statcounter

 زمان خوب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اسناد دفترچه‌ای قدیمی فاقد اعتبار است و ضرورت دارد به سند تک برگ تبدیل شوند.

وی، تسریع در پاسخگویی به مراجعان، جلوگیری از تعرض به حدود  و تسریع وتسهیل در مراحل صدور سند، سهولت در نقل و انتقالات و بالا بودن ضریب امنیت  وتایید اصالت سند توسط مردم در سامانه ثبت من را از جمله مزایای سند مالکیت تک برگ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب تصریح کرد: ۱۰۰ درصد اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد در سامانه کاداستر تثبیت شده است.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۳۶۵ هزار هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون تثبیت و در سامانه  جامع  املاک ثبت و بارگذاری شده است.

خوب با بیان اینکه اسناد مالکیت کاداستری اراضی ملی این استان در پایان شهریور ۱۴۰۰ ثبت و صادر گردیده گفت: این اقدام با هدف شناسنامه دار نمودن اراضی دولت و جلوگیری از تصرف غیر مجاز اراضی ملی و تسریع درتشخیص و پاسخ استعلامات در این استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از اسنادی که در اختیار کشاورزان قرار دارد، اسناد قدیمی و به شکل نسق های زارعی مشاع و فاقد حدود و موقعیت بوده و که باید تبدیل به سند مالکیت کاداستری شوند.
خوب افزود: نسق های زراعی اصلاحات ارضی  در پایان ۱۴۰۳ از درجه اعتبار ساقط خواهد شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم خدمات الکترونیکی این سازمان با عبور از فرایندهای سنتی به حدود ۹۰ درصد رسیده است.

وی ثبت شرکت ها را یکی از زیرشاخه‌های ثبت اسناد و املاک در حوزه اقتصادی اعلام کرد و گفت: با ثبت شرکت و موسسات،آسایش و امنیت اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری ومعاملات ایجاد می شود.

خوب اظهار داشت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار شرکت در سامانه ثبت  شرکت های استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.

 وی با بیان اینکه برای راهنمای ثبت شرکت ها و تغییرات درسامانه موجود نیاز به مراجعات حضوری نیست گفت: فرایندهای ارسال مدارک، ثبت، تغییرات و آگهی ها بصورت مکانیزه انجام می شود.

 مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: باپیگیری های انجام شده از سوی مسولان شهرستانی و استانی از جمله رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و همکاری فرماندار و شورای شهر  باشت دز زمینه تامین امکانات و زیر ساخت لازم بزودی اداره ثبت اسناد و املاک باشت راه‌اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد كاداستر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد كاداستر ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد كاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در حاشیه واگذاری اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن در جنوب استان بوشهر اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین مسکن افراد کم درآمد، اسناد مالکیت ۲ پلاک جمعاً به میزان ۸۷۴ هکتار که به مدت ۱۸ سال با پلاک‌های مجاور، تداخل داشته صادر شد.

وی افزود: پس از رفع تداخل، اسناد آن در کمترین زمان در ثبت شهرستان عسلویه، ثبت و اسناد آن صادر و به متقاضیان واگذار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون اسناد مالکیت ۱۴۷۴ هکتار زمین دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است.

وی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات مستمر صورت گرفته، استان بوشهر در بین استان‌های کشور، رتبه نخست در صدور اسناد مالکیت اراضی نهضت ملی مسکن را کسب کرده است.

کد خبر 6090982

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور