Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور بیش از ۵۰۰۰ شرکت‌کننده به میزبانی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور تابستان سال‌جاری با حضور بیش از ۵۰۰۰ شرکت‌کننده به میزبانی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


المپیاد دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز در بخش دختران در ۱۰ رشته بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو، کاراته، تیراندازی و فوتسال و در بخش پسـران در ۱۲ رشته فوتسال، والیبال، بسـکتبال، تنیس روی میز، بـدمینتون، شـنا، دو و میدانی، کاراته، تکواندو، تیراندازی و کشتی آزاد و فرنگی درحال برگزار است.


کسب مدال طلای تیم غیرانتفاعی زند شیراز در مسابقات تنیس


گفتنی است، مسابقات تنیس روی میز پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور در بخش تیمی، پس از دو روز پیگیری رقابت‌های نفس گیر پایان یافت.


در این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم سه نفره از جمله تبریز برگزار شد، تیم‌های تهران، غیرانتفاعی زند شیراز، صنعتی امیرکبیر و تبریز در همان مراحل مقدماتی، تفاوت خود را با رقیبان به نمایش گذاشته و همراه با چهار تیم دیگر به مرحله حذفی راه یافتند.


تیم‌های تهران و غیرانتفاعی زند شیراز بودند که در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر تبریز و صنعتی امیرکبیر به مرحله فینال راه یافته و دو تیم بازنده این دور را مشترکا به مقام سومی رساندند.


تیم تهران و غیرانتفاعی زند شیراز در مرحله مقدماتی در یک گروه جای گرفته و طی رقابتی سنگین، تیم تهران توانسته بود تیم شیرازی را شکست دهد. پس از پیگیری رقابت‌ها و پایان یافتن مسابقات نیمه نهایی نیز این دو تیم بار دیگر در مرحله فینال به هم رسیدند.


تیم تهران در فینال با حضور مریم فرعی، عضو تیم ملی تنیس روی میز کشور که به تازگی از دام مصدومیت رهایی یافته است، تیم غیرانتفاعی زند شیراز را برد و به مدال طلا رسید و تیم شیرازی مدال نقره را از آن خود کرد.


پس از پایان یافتن رقابت‌های رده بندی نیز به ترتیب تیم‌های اصفهان مقام پنجم، بیرجند مقام ششم، شهید باهنر کرمان مقام هفتم و شهید چمران اهواز مقام هشتم را به دست آوردند.


سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها که شامل شهید مدنی تبریز، کردستان، گیلان و غیرانتفاعی رجا قزوین بودند که در همان مرحله مقدماتی حذف شده و در رده بندی جای نگرفتند.

خداحافظی ناباورانه میزبان از بسکتبال


مسابقات روز دوم بسکتبال رقابت‌های المپیاد دانشجویی با پیروزی تیم‌های الزهرا، بوعلی سینای همدان، فردوسی مشهد، و شهید بهشتی تهران برگزار شد.

روز دوم رقابت‌های بکستبال دختران با بازی گیلان و الزهرا از ساعت ۹ صبح در سالن شهدای دانشگاه تبریز آغاز شد که در نهایت تیم الزهرا توانست با برتری در برابر گیلان با دست پر از این بازی به بیرون بیاید.


تیم دانشگاه الزهرا تهران که در دیدار مغلوب پیام نور آذربایجان شرقی شده بود، در این دیدار با نتیجه ۵۹ بر ۴۱ و با اختلاف ۱۸ امتیازی از سد تیم دانشگاه گیلان عبور کرد.


بازی دوم از ساعت ۱۱ با بازی غیر انتفاعی زندشیراز و بوعلی سینای همدان پیگیری شد که در این بازی تیم بوعلی سینای همدان با یک نمایش فوق العاده توانست، نتیجه ۹۶ بر ۴۴ بر حریف خود غلبه کند.


بو علی سینا همدان در روز نخست این رقابت‌ها موفق شده بود با نتیجه ۹۴ بر ۳۷ شهید باهنر کرمان را شکست دهد، همچنین تیم غیر انتفاعی زند شیراز نیز فردا (سه شنبه) به مصاف شهید با هنر کرمان خواهد رفت.


بازی سوم از ساعت ۱۳ فردوسی مشهد و شهید چمران به مصاف هم رفتند، که در نهایت این مشهدی‌ها بودند که توانستند بر اهوازی‌ها غالب شده و پیروز میدان شوند.


تیم فردوسی مشهد، روز گذشته با نتیجه ۳۵ بر ۵۹ مغلوب تیم دانشگاه اصفهان شده بود، و تیم شهید چمران اهواز فردا به مصاف اصفهان خواهد رفت.


بازی چهارم و آخر، فینال زودهنگام بین تبریز و شهید بهشتی بود که تیم تبریز به دنبال جبران شکست روز گذشته خود در برابر رازی بود که به عنوان یک رقیب سر سخت مقابل تیم شهید بهشتی صف آرایی کرده و یک بازی تنگاتنگی را مقابل شهید بهشتی به نمایش گذاشت و این تیم تهرانی بود که از دست تیم تبریز قسر در رفته و در نهایت با نتیجه ۶۰ بر ۵۷ پیروز از میدان بیرون آمد.


تیم دانشگاه تبریز در دو بازی گذشته خود با بد شانسی مواجه شده و ناباورانه حذف شد.


گفتنی است، تیم شهید بهشتی با تیم رازی رقابت خواهد کرد.

المپیاد ورزشی دانشجویان با حضور بیش از ۲۸۰۰ ورزشکار از ۱۲۷ دانشگاه کشور از ۱۸ تیر تا ۵ مرداد، به میزبانی دانشگاه تبریز در حال برگزار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیاد ورزشی دانشگاه تبریز وزارت علوم میزبانی دانشگاه تبریز ورزشی دانشجویان تنیس روی میز تیم دانشگاه شهید بهشتی تیم تهران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته بیست و پنجم، تیم شمس آذر قزوین در خانه به مصاف تیم پیکان می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ و ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

بازی با نظر کمیته انظباتی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

آغاز لیگ هندبال نونهال استان

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مقاومت آبیک، پویا تاکستان، کیان تاکستان، نوژیان قزوین بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز جمعه در تاکستان آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود