Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:22:54 GMT

تکمیل آزادراه شهید سلیمانی با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۷۵۸۳

تکمیل آزادراه شهید سلیمانی با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در سفر به قم و بازدید از طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به روند اجرای این طرح بیان کرد: پیگیری مسئولان از لوازم اصلی رسیدن طرح‌های عمرانی به نقطه مطلوب است.

وی ادامه داد: این طرح مانند طرح کارخانه چادر مشکی قم با برخی مشکل‌های ارزی روبه رو است اما این مباحث نباید به مانعی در پیشبرد آن تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید براستفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نگاه مثبت و حمایت گرایانه‌ای از این گونه طرح‌های عمرانی دارد.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی به خصوص دو بانک ملی و مسکن در کنار سرمایه گذار باید با جدیت تکمیل و بهره‌برداری از طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی را دنبال کنند.

انتهای پیام/78023/ ت 21

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور سید صولت مرتضوی دولت سیزدهم شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر