Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: نمایش عروسکی آموزشی "میشی و درس‌های جنگل" با هدف ارائه آموزه‌های محیط زیستی به کودکان کرجی برگزار می شود.

مهدی علی‌مردانی روز سه‌شنبه_بیست‌ویکم تیرماه_در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از برگزاری نمایش‌های عروسکی آموزشی با هدف یادگیری مسائل مختلف برای کودکان کرجی خبر داد و اظهار کرد: کودکان به‌عنوان سرمایه ویژه انسانی در یک شهر و همچنین پایه و اساس یک جامعه هدفمند، باید مورد توجه قرار گرفته و آموزش‌های شهروندی برای این قشر حساس، در اولویت فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در همین راستا، سازمان فرهنگی شهرداری کرج، اقدام به برگزاری نمایش عروسکی جذاب و آموزشی "میشی و درس‌های جنگل" به صورت رایگان برای عموم مردم خواهد کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج عنوان کرد: این نمایش از بیست‌ودوم تا سی‌ام تیرماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای کوثر سازمان فرهنگی به نمایش در می‌آید و علاقه‌مندان به شرکت در این نمایش می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۵۲۲۹۲۳ تماس بگیرند.

علی‌مردانی خاطرنشان کرد: نمایش میشی و درس‌های جنگل با مضمون حفظ محیط زیست اجرا می‌شود و می‌تواند قدم مناسبی در جهت آموزش شهروندی برای موضوع ذکر شده باشد.

کد خبر 587540

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری شهرداری کرج نمایش عروسکی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر کرج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان فرهنگی شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود