Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار رضا مهدوی روز سه‌شنبه در مراسم نهضت کمک‌های مومنانه با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: امسال این دومین مرحله از نهضت کمک‌های مومنانه است که برای توزیع در ایام دهه امامت و امامت برنامه‌ریزی شده است.

 وی بیان کرد: در این مرحله حدود ۱۷ هزار بسته معیشتی و ۸۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۳۷ میلیارد تومان با اولویت شهرهای مرزی و مناطق محروم توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و اقلام اساسی مورد نیاز مردم است که از امروز توزیع آن آغاز شده است.

سردار مهدوی با بیان از ابتدای سال تاکنون در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در تامین جهیزیه، ازدواج آسان، آزادی زندانیان، تهیه بسته‌های بهداشتی، مسکن و آموزش قدم‌های خوبی به همت نهادهای حمایتی، ارگان‌های مختلف و خیران برداشته شده است، گفت: در مجموعه برای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه از ابتدای سال ۱۰۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن رزمایش‌های کمک مومنانه و اینکه تا پایان سال نیز به مناسبت‌های مختلف و در سایر اعیاد پیش‌رو مراحل بعدی رزمایش کمک‌های مومنانه اجرایی خواهد شد، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، آستان قدس، اوقاف، سازمان زندان‌ها در بحث بسته‌های معیشتی و ازدواج آسان و تامین جهیزیه و آزادی زندانیان همکاری دارند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی کمک های مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی کمک های مردمی کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان