Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، تلاش توئیتربرای خروج از معامله راه را برای یک نبرد مخرب دادگاه باز می‌کند زیرا قیمت سهام آن در روز دوشنبه ۱۱ درصد کاهش یافت.

پس از اینکه ایلان ماسک قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود با این غول رسانه‌های اجتماعی را کنار گذاشت، سهام توییتر سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز دوشنبه، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه ماسک قرارداد تصاحب را به دلیل «نقض» قرارداد ادغام توسط شرکت هدف، فسخ کرد، قیمت سهام توییتر ۴.۱۶ دلار یا ۱۱.۳ درصد کاهش یافت و به ۳۲.۶۵ دلار رسید.

روز جمعه، در نامه‌ای به توییتر، ماسک تکرار کرد که غول رسانه‌های اجتماعی اطلاعات کافی در مورد حساب‌های ربات و اسپم خود در این پلتفرم ارائه نکرده است و به ماسک و تیمش داده‌های کافی برای انجام تحلیل‌های خود نداده است.

همچنین روز دوشنبه، ماسک در حساب توییتر خود متنی منتشر کرد که در آن مدیریت پلتفرم رسانه اجتماعی را به خاطر تهدید او به دادگاه به خاطر این معامله مورد تمسخر قرار داد.

این توئیت با خنده ماسک برای ۱۰۱ میلیون دنبال‌کننده توییتر این سرمایه‌گذار میلیاردر خوانده شد: «حالا باید اطلاعات ربات‌ها را در دادگاه فاش کنند».

سقوط شدید قیمت سهام به عنوان هشداری تلقی می‌شود که سرمایه گذاران وال استریت نمی‌خواهند شاهد یک مبارزه حقوقی طولانی مدت بر سر معامله توییتر باشند. برای افزایش احتمال وقوع آن سناریو، توییتر اعلام کرده است که از ماسک به دلیل لغو معامله شکایت خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که تراکنش کامل شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انصراف سهام راه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد

قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت طلا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد