Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبید علیمحمدی گفت: طول شبکه فشار ضعیف در امور برق جنوب سنندج ۴۵۵ کیلومتر است که ۲۴۰ کیلومتر آن در مناطق شهری و ۲۱۵ کیلومتر آن نیز مربوط به نواحی روستایی است.

قائم مقام امور توزیع برق شهرستان‌های کردستان گفت: اجرای پروژه اصلاح شبکه بخش شهری امور برق جنوب سنندج سال گذشته به اتمام رسید، اظهار داشت: با برنامه ریز‌های منظم و منسجم صورت گرفته، در مجموع ۷۴روستای واقع درحوزه امور برق جنوب شهرستان سنندج به طور کامل و قبل از موعد تعیین شده به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: برای اجرای این پروژه بزرگ بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار صرف شد و در راستای اصلاح و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در این امور هزار و ۹۰۰ پایه برق فرسوده تعویض و جابجا شد که بیش از هزار و ۷۰۰ پایه آن درنواحی شهری و ۲۰۰ پایه نیز در نواحی روستایی بوده است.

علیمحمدی زمان آغاز بکار اجرای این پروژه عظیم را اوایل سال ۹۸ خواند و گفت: درحال حاضر قریب به ۱۱۵ هزارمشترک دربخش‌های مختلف خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و کشاورزی ازخدمات توزیع برق حوزه جنوب شهرستان سنندج بهره مندهستند که با اتمام این پروژه شبکه برق این تعداد مشترک به طور کامل بهسازی و اصلاح شد.

او هدف ازتبدیل شبکه فرسوده و فشارضعیف برق به کابل خودنگهدار را افزایش قابلیت اطمینان و ضریب ایمنی شبکه دانست و گفت: افزایش پایداری شبکه، تامین ولتاژ استاندارد برای مشترکان، کمک به مبلمان شهری و روستایی، جلوگیری از سرقت انرژی و تجهیزات شبکه و در نتیجه جلوگیری از ورود آسیب به وسایل برقی مشترکان ناشی از اتصالی‌های شبکه از دیگر اهداف ومزایای اجرای این طرح است.

کل شبکه توزیع برق امور برق شمال سنندج در بخش شهری به طور کامل اصلاح شده و مقرر است شبکه بخش روستایی نیز تا پایان سال اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شود.

گفتنی است؛ در حال حاضر شبکه توزیع برق شهرستان‌های کامیاران وامور برق جنوب شهرستان سنندج و بخش شهری شهرستان‌های دهگلان، سروآباد و دیواندره و امور برق شمال شهرستان سنندج به طور کامل به کابل خودنگهدار تبدیل شده است که با تداوم این روند، پایان سال جاری پایان حضور شبکه مسی در استان کردستان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه برق برق رسانی سنندج کردستان کابل خودنگهدار شهرستان سنندج امور برق جنوب طور کامل توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد