Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مراسم روز سه شنبه 14 تیرماه 1401 با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشکده، حامیان و تیم‌های مشارکت کننده در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.
ابتدا آقای دکتر روشندل اربطانی اهمیت حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین را خاطرنشان شدند و ذکر کردند که این رویداد فرصتی برای همگرایی نظریه و عمل است و فرصتی بود برای دانشجویان تا توانایی خود را برای حل مسائل مختلف نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر کارفرمایان نیز می‌تواند از این رویداد به عنوان فرصتی برای شناسایی و جذب بهترین نیروها استفاده کنند.
آقای دکتر داتیس خواجه ئیان معاون پژوهش و فناوری دانشکده نیز حضور پررنگ حامیان و شرکتهای بزرگ را نشانه‌ای از اشتیاق صنعت برای همکاری با دانشگاه دانست و برنامه‌های این معاونت برای رویدادهای آینده دانشکده در ارتباط با صنعت را برشمرد.
خانم دکتر فرشته امین، مسئول برگزاری این رویداد و مدیر مرکز مهارت‌آموزی و توسعه اشتغال دانشگاه تهران نیز اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد ارزیابی شایستگی‌ها و تقویت مهارت‌های نرم در دانشجویان به ویژه روحیه کار تیمی بود که همزمانی این رویداد با حضوری شدن دانشگاه‌ها بعد از دوران کرونا در ایجاد شور و نشاط در دانشجویان موثر بود.
خانم دکتر امین ضمن تشکر از حامیان مالی و معنوی این رویداد افزود: با همکاری شرکت‌های حامی، بیش از 120 فرصت شغلی و کارآموزی برای شرکت‌کنندگان در این رویداد در نظر گرفته شده است که علاوه بر این برخی شرکت‌ها برنامه‌های جذابی از قبیل صبحانه‌ی کاری با تیم‌های برتر در نظر گرفته‌اند.
در این مراسم ضمن اعطای هدایای نقدی به سه تیم برتر، از 23 تیم راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی با بسته‌های هدیه ویژه تقدیر شد که طبق نظر داوران تیم اول  با نام "لید" متشکل از امیر فانی، بهار زارع، پویا الله دادی، مهدیه یاری، نادیا بهنیا و تیم دوم با نام "مارکتینو" متشکل از علی عزیزی، حدیث عسکری، محمدرضا مرادی، سوگل ایزدی، شکیبا شاه منصوری و تیم سوم با نام "آراک" محمدنوید سرداری پور، وحید صالحی، مائده سادات کیا، فرشته همدانچی، محمد آقاداداشی به عنوان تیم‌های برتر معرفی شدند.

این دوره از مسابقات با حمایت تجاری شرکت‌های اسنپ، نستله، ایران خودرو، شناسا، زرماکارون، لجستیک بازار، ماسترفوده، پاک، زرین رویا، گلرنگ، یونیلور، کروز، فناپ، ای تی، اژمان و حمایت معنوی IAESTE، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، انجمن‌های علمی دانشگاه تهران و مجموعه نیوزروم و شاخص برگزار شد.

دبیران رویداد:

خانم دکتر فرشته امین (مدیر برگزاری و دبیر علمی مرحله اول)

آقای دکتر محمدرضا تقی زاده یزدی (دبیر علمی مرحله دوم)

آقای دکتر سعید روحانی (دبیر علمی مرحله سوم)

برندگان مرحله اول:

لید
مارکتینو
اراک
نواوران
فاماس
انگری
ماکان
می بی وینرز
مدیران تهران
اترنالز
هونام
متا
اکسید
کرون
کارا
ماهور
چیس
ققنوس
یانگ باکس
مفید40
مدیران کارینو
مبتکر

برندگان مرحله دوم:

می بی وینرز
مفید40
لید
اراک
مارکتینو
ماهور
اکسید
اترنالز
هونام
ققنوس

برندگان مرحله سوم:

لید
مارکتینو
اراک

حامیان رویداد:

ایران خودرو (حمایت نقدی و 115 فرصت کاراموزی)
پاک(حمایت نقدی)
فناپ زیر ساخت (حمایت نقدی و کارت هدیه برای تیم اول و سوم)
لجستیک بازار (حمایت نقدی و 15 بسته شامل تی شرت با ارم شرکت و ماگ و دفترچه)
یونیلیور (بسته هدیه برای 3 تیم برتر و تیم اجرایی و 4 فرصت کارآموزی)
ماسترفوده (پک هدیه شامل بسته ویژه هدیه محصولات و فلش برای 22 تیم برنده و بسته کوچک محصولات برای تیم اجرایی)
نستله(حمایت نقدی و پک محصولات برای تیم های برنده و تیم اجرایی
ایسته (امتیاز برای دوره کاراموزی خارج از ایران برای تیم‌ها پس از بررسی رزومه به همراه حمایت نقدی)
کروز (حمایت نقدی)
زرین رویال (حمایت نقدی و بسته هدیه برای 23 تیم برتر)
زر (حمایت نقدی)
شناسا (حمایت نقدی)
کیمیا تک (گلرنگ) (بسته‌های هدیه برای سه تیم برتر )
اسنپ (حمایت نقدی و فرصت کاراموزی پس از بررسی رزومه ها)
آژمان(15 بسته هدیه)

همچنین از شرکت‌های شاخص نیوزروم و تریبون بابت پوشش رسانه‌ای این رویداد تشکر می‌کنیم.

دانشکده مدیریت برگزاری سلسله رویدادهای دیگری را نیز برای تعمیق ارتباط با صنعت در نظر دارد و از شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع دعوت می‌کند تا به عنوان شرکا و حامیان با دفتر ارتباط با صنعت این دانشکده تماس بگیرند.

منبع: فارس

کلیدواژه: اختتامیه لیگ دانشکده دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حمایت نقدی تیم برتر برای تیم شرکت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

زهرا یقطین امروز، ۸ اردیبهشت در اولین جلسه استانی «خانواده و جوانی جمعیت» سال ۱۴۰۳ با اشاره به اجرای ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اعطای جایزه به برترین‌ها اعم از افراد و دستگاه‌ها برای نیل به اهداف قانون، اظهار کرد: ستاد ملی جمعیت مکلف است به منظور اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت نسبت به تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اقدام کرده و بر اساس گزارش ارائه شده از نهادهای ذیربط مبنی بر اثر بخشی بر رشد ازدواج و فرزندآوری در جامعه مخاطب نسبت به اعطای جایزه ملی اقدام کند.

وی از جمله اهداف اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را ایجاد تغییر ملموس در رویدادهای حیاتی جمعیتی شامل ازدواج، موالید، طلاق و مرگ و میر در راستای رویکرد جوانی جمعیت، معرفی و ارتقای حداکثری شناخت آحاد مردم و مسئولان از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برشمرد.

یقطین افزود: از اهداف دیگر این طرح فراهم‌سازی شرایط برای گردهمایی و تبادل اندیشه بین صاحب‌نظران حوزه خانواده و جمعیت، ایجاد انگیزه و شوق آفرینش‌گری فرهنگی و هنری در خصوص ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور و فرهنگ‌سازی در فضای عمومی و نظام بهداشتی کشور است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی، بیان کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir ، در این رویداد شرکت کنند و یا با دبیرخانه استانی به شماره ۳۲۱۲۶۷۹۴ و ۳۲۱۲۶۷۹۵ تماس بگیرند. 

وی اظهار امیدواری کرد: همان‌گونه که در سال گذشته کمیته استانی رویداد استان فارس در برگزاری اولین رویداد توسط ستاد ملی جمعیت شایسته تقدیر شناخته شد، در فرایند برگزاری دومین رویداد نیز همچنان افراد و مجموعه‌های شاخص در سامانه ثبت‌نام و به دبیرخانه معرفی شوند تا از چهره‌های تأثیرگذار در حوزه جوانی جمعیت در استان به نحو شایسته تقدیر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت