Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@02:58:09 GMT

دهیاران، نمایندگان دولت در روستاها هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۱۴۷۵

دهیاران، نمایندگان دولت در روستاها هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: دهیاران، نمایندگان دولت در روستاها هستند و باید منزلت دهیاران حفظ شود چرا که؛ دهیاران به عنوان رئیس اجرائی روستا به حساب می‌آیند.

علیرضا توری در همایش دهیاران بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود، خاطرنشان کرد: تمامی روستاها همراه با تمامی مسئولان به صورت میدانی بازدید شده و حل مشکلات مناطق روستایی با اولویت بندی در دستور کار قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: هر خانه روستایی که در روستاها به صورت مجاز و غیر مجاز ساخته شده است باید مجهز به انرژی‌های موجود در منطقه باشد و مسئولان ادارات خدمات رسان موظف به خدمت بیشتر به مردم هستند.

وی اظهار کرد: از دهیاران می‌خواهم در جهت خدمت به روستای خود منتظر اعتبارات از طرف دولت نباشند و با کمک گرفتن از گروه‌های جهادی و با استفاده از ظرفیت جوانان روستا، در آبادانی روستای خود بیش از پیش تلاش کنند.

وی یادآور شد: مسیر روستایی آلاقه و درینسو که راه ارتباطی چند صد روستا در شهرستان‌های هشترود و مراغه است بهسازی و اسفالت ریزی می‌شود.

وی از اختصاص وام مسکن روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان برای ایحاد شغل‌های خرد در شهرستان هشترود خبر داد.

بخشدار نظرکهریزی نیز در این مراسم، گفت: مشکلات روستاهای بخش نظرکهریزی با بازدید فرماندار و سایر مسئولان ادارات احصا شده و در نوبت پیگیری و حل مشکلات قرار گرفته است.

سعید سیفی، اظهار کرد: در ۳۱ روستای بخش نظر کهریزی پروژه‌های زیادی به انجام رسیده است اما با این حال باز هم نواقصاتی در اکثر روستاها وجود دارد که نیازمند تخصیص اعتبارات خاص است.

وی اضافه کرد: همکاری دهیاران با ادارات خدمات رسان در جهت ارائه خدمات بیشتر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باید به یک فرهنگ تبدیل شود. 

وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات لازم، ساماندهی ماشین آلات دهیاری‌ها در دستور کار بخشداری نظر کهریزی قرار گرفته است. 

سیفی یادآور شد: ساختمان‌های غیر مجاز که در محدوده خارج از روستاها واقع شده بود با کمک فرماندار به محدوده روستاها الحاق می‌شود تا ادارات خدمات رسان به راحتی بتوانند به این بزرگواران خدمات ارائه کنند.

بر اساس این گزارش، در پایان مراسم از خبرنگاران ایسنا(محمد محرومی) و صدا و سیما(جلیل دینمحمدی) به علت پوشش خبری مناسب تحلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۸۴ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود در روز‌های اخیر از توقف و تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن‌ها نشود.

وی تاکید کرد: هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند