Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی روزهای گذشته الهیار صیادمنش بازیکن اسبق آبی‌های تهران ازفنرباغچه ترکیه به تیم انگلیسی هال سیتی حاضر در چمپیونشیپ پیوست.

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه هال سیتی این انتقال با مبلغ 4.5 میلیون یورو صورت گرفته که طبق قرارداد استقلال با فنرباغچه، مقداری از این پول به باشگاه ایرانی خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق توافق دو باشگاه، 20 درصد از منافع و سود حاصل از این انتقال به استقلال می‌رسد. این در حالیست که برخی تصور می‌کنند 20 درصد از 4.5 میلیون یورو سهم آبی‌های تهران خواهد بود اما اینطور نیست.

طبق قرارداد بسته شده، پس از کسر هزینه‌های صرف شده توسط باشگاه فنرباغچه، 20 درصد از پولی که باقی می‌ماند به باشگاه استقلال خواهد رسید.

به این ترتیب مدیران استقلال باید منتظر حساب و کتاب طرف ترکیه‌ای باشند.

در این زمینه مشخص نیست ترک‌ها چه مقدار از این مبلغ را کسر و چه مقدار را به عنوان سود حاصل از انتقال اعلام خواهند کرد و آبی ها منتظر اعلام باشگاه فنرباغچه هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الهیار صیادمنش هال سیتی فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درآمد گردشگری ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های سازمان آمار ترکیه، درآمد گردشگری ترکیه در سه ماه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵.۴ درصد افزایش پیدا کرد.

بر این اساس میزان درآمد گردشگری ترکیه در این دوره به ۸ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

نزدیک به ۲۱ درصد از درآمد گردشگری ترکیه از سفر شهروندان ترک مقیم خارج از کشور حاصل شده است.


دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • چالش حل یک معما در خیابان + فیلم
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس