Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@02:30:22 GMT

تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۲۴۸۰

تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی با جدیت دنبال شود

تین نیوز

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: همه دستگاه‌های متولی به خصوص دو بانک ملی و مسکن در کنار سرمایه گذار باید با جدیت تکمیل و بهره‌برداری از طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی را دنبال کنند.

به گزارش تین نیوز، سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در سفر به قم و بازدید از طرح آزادراه شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به روند اجرای این طرح بیان کرد: پیگیری مسئولان از لوازم اصلی رسیدن طرح‌های عمرانی به نقطه مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح مانند طرح کارخانه چادر مشکی قم با برخی مشکل‌های ارزی روبه رو است اما این مباحث نباید به مانعی در پیشبرد آن تبدیل شود.

مرتضوی با تاکید براستفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم نگاه مثبت و حمایت گرایانه‌ای از این گونه طرح‌های عمرانی دارد.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی به خصوص دو بانک ملی و مسکن در کنار سرمایه گذار باید با جدیت تکمیل و بهره‌برداری از طرح آزاد راه شهید حاج قاسم سلیمانی را دنبال کنند.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز پیرامون این طرح، بیان داشت: آزاده راه شهید سلیمانی بخشی از آزاده بزرگ تهران- بندر امام و ارزان ترین مسیر جهت اتصال تهران به آب‌های آزاد است.

خیرالله خادمی ادامه داد: یکی از مباحث مهم در اجرای این طرح پایبندی دقیق بانک ملی در مشارکت ۳۰ درصدی در عملیات اجرایی آن است، دولت نیز باید ۳۰ درصد از هزینه ساخت این آزاد راه را تامین کند.

وی گفت: تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان جهت تجهیز کارگاه و آغاز عملیات عمرانی و روسازی بتنی در این طرح توسط سرمایه‌گذار هزینه شده‌است.

گفتنی است عملیات اجرایی آزادراه قم - سلفچگان - راهجرد - اراک با عنوان سردار حاج قاسم سلیمانی سال ۹۹ آغاز شده‌است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رییس جمهور بانک ملی مسکن تین قم بخش خصوصی حمل و نقل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آزاد راه شهید سلیمانی آزادراه قم سلفچگان حاج قاسم سلیمانی آزاد راه راه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر