Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:47:57 GMT

نکاتی در مورد خرید جعبه ابزار فلزی از ابزار میهن

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۳۵۷۵

نکاتی در مورد خرید جعبه ابزار فلزی از ابزار میهن

جعبه ابزار فلزی برای تکنسین ها و استادکاران اهمیت بسیار زیادی دارد و این افراد می توانند برای راحت تر شدن کار خود از این تجهیزات استفاده کنند. بهترین گزینه برای استادکارانی که در ارتفاع کار می کنند استفاده از کیف ابزار کمری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برای جابجایی ابزارآلات دستی و عمومی خود در حین انجام کار باید به دنبال بهترین و مناسب ترین جعبه ابزار فلزی باشید‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع برای اینکه بتوانید ابزارآلات دستی خود را به راحتی جابجا کرده و از گم شدن آن ها جلوگیری کنید نیاز به جعبه ابزار دارید. اگر به دنبال یک راه حل کم حجم و مناسب برای نگهداری ابزارآلات مورد نیاز خود هستید بهتر است به جعبه ابزار فکر کنید. این تجهیزات کم حجم و انعطاف‌ پذیر سبب محافظت و نگه‌داری از ابزار آلات شما می شوند. همچنین از زنگ زدن جلوگیری به عمل می آورند. در هر زمانی می‌ توانید به تمامی ابزارات خود دسترسی داشته باشید. انواع کیف و ابزار فلزی در مدل‌ های متنوعی تولید شده اند که برای هر نوع شغلی مناسب هستند. انتخاب مدل مناسب جعبه ابزار با توجه به نوع کارتان متفاوت است. در ادامه در مورد برخی از انواع جعبه های ابزار صحبت می کنیم.

آشنایی با کیف ابزار فلزی ساده
جعبه ابزار فلزی یکی از ساده ترین و کاربردی ترین محصولات است که امروزه در مشاغل مختلف استفاده می شود. این تجهیزات در مدل های کوچک و بزرگ تولید شده اند. در واقع جعبه ابزار با متریال مختلفی تولید می‌ شود که یکی از این متریال فلز است. جعبه ابزار های ساده برای افراد مبتدی مناسب هستند.  افرادی که دارای  ابزارآلات پیشرفته تر هستند می توانند از انواع جعبه ابزارهای فلزی استفاده کنند. سایز جعبه ابزار با یکدیگر متفاوت است و هر چه سایز و اندازه جعبه بزرگتر باشد تعداد طبقات آن بیشتر است. برای حمل و جا به جایی این تجهیزات بر روی آن ها دسته تعبیه شده است. این تجهیزات کاملا مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند. این جعبه های فلزی برای ابزارهای سنگین مناسب هستند. وجود چنین ابزاری به شما این امکان را می دهد تا بتوانید راحت تر از ابزارهای خود محافظت کرده و از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنید. همچنین سبب نظم بیشتر ابزارآلات مناسب شغلتان می شود. 

آشنایی با کیف ابزار کمری
جعبه ابزار فلزی برای تکنسین ها و استادکاران اهمیت بسیار زیادی دارد و این افراد می توانند برای راحت تر شدن کار خود از این تجهیزات استفاده کنند. بهترین گزینه برای استادکارانی که در ارتفاع کار می کنند استفاده از کیف ابزار کمری است. این افراد می‌ توانند به راحتی کیف ابزار را به کمر خود متصل کرده و در هر کجا از آنها بهره ببرند. افراد می‌ توانند به راحتی به تمامی ابزار آلات خود دسترسی داشته باشند. همانطور که اشاره کردیم کیف ابزار فلزی یکی از مهمترین تجهیزات برای سایر مشاغل نظیر جوشکاران و نجاران و تکنسین ها و حتی هنرمندان است. این عزیزان با بهره مندی از این کیف ها می توانند ابزار مورد نیاز و خود را همواره با خود حمل کنند. 

 

آشنایی با جلیقه ابزار 
علاوه بر جعبه ابزار فلزی می توانید از جلیقه ابزار استفاده کنید. هرچند جعبه ابزارهای فلزی برای آن دسته از افرادی که می خواهند تمامی ابزارهای مورد نیاز خود را در خودرو حمل کنند مناسب تر است. این تجهیزات از جمله وسایل ساماندهی به شمار می‌ روند که کاربرد بسیار زیادی داشته و با قیمت های متعددی عرضه می شوند. جلیقه ابزار برای افرادی که در ارتفاعات کار می کنند بسیار مناسب است. این افراد می‌ توانند وسایل کار خود را در جیب های جلیقه قرار دهند. جعبه های ابزار فلزی استحکام بالایی داشته و به زودی خراب نمی شوند. این تجهیزات جزو ایده آل ترین گزینه ها برای نگهداری از ابزار آلات به شمار می روند و دارای طبقه های کاربردی هستند. این ابزار ساماندهی با ابعاد و وزن های مختلفی تولید می شوند. این تجهیزات دارای بدنه استاندارد بوده و طراحی فوق العاده عالی دارند. طراحی این جعبه ها طوری است که تقریباً همه ابزارآلات مورد نیاز مشاغل گوناگون را پوشش می دهند.

آشنایی با جعبه های ابزار 
جعبه ابزار جعبه ای است که از تمامی ابزار آلات به صورت مرتب نگهداری می کند. امروزه این محصولات در جنس های مختلف نظیر پلاستیکی و فلزی تولید شده اند که برای مشاغل گوناگون استفاده می شوند. جعبه ابزار پلاستیکی که برای آن دسته از افرادی که تمایل به نگهداری ابزارآلات خود در محیط خانه دارند مناسب است. در این جعبه ها می‌ توانید تجهیزاتی نظیر انواع آچار ها و چکش ها و… قرار دهید. از این محصولات در ماشین و محل کار و خانه استفاده می کنند‌. جعبه ابزار با توجه به جنس آن در محیط های مختلف استفاده می شود. جعبه ابزار فلزی برای آن از دسته از افرادی که تمایل به نگهداری و حمل و نقل ابزارآلات خود در محیط کار و ماشین دارند مناسب است. این ابزار آلات به دلیل منظم بودن و دسترسی بهتر مورد توجه بسیاری از مشاغل قرار گرفته اند. 

اشاره به ویژگی های جعبه ابزار مناسب 
جعبه ابزار فلزی  باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد. جنس این تجهیزات معمولا از فلز مقاوم است و دارای طراحی های مختلفی هستند. در این وسایل می توانید انواع تجهیزات مورد نیاز نظیر انواع آچار ها و انبرآلات و قرار دهید. این تجهیزات نسبت به کیف ها مقاومت و کارایی بیشتری دارند. جعبه ابزارهای فلزی وزن بیشتری دارند و بعضی از مدل های آنها دارای قفل است. بنابراین امکان آسیب دیدن و گم شدن ابزار آلات وجود ندارد. همچنین امکان سرقت و جابجایی این تجهیزات بسیار پایین است. این تجهیزات با استانداردهای خاصی تولید می‌ شوند و جنس به کار گرفته در تولید آنها بسیار با کیفیت است. جعبه های ابزار به راحتی زنگ زده نمی شوند و کیفیت خود را حفظ می کنند. 

راهنمای انتخاب و خرید کیف ابزار و کیف ابزار فلزی 
در هنگام خرید جعبه ابزار فلزی باید توجه کنید که هر جعبه ابزار برای حرفه و شغل شما مناسب نیست. انتخاب نوع جعبه ابزار اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر بیشتر در ارتفاع فعالیت می کنید بهتر است از کیف های کمری جلیقه استفاده کنید. اگر در کارگاه خود مشغول فعالیت هستید می توانید از جعبه ابزار های بزرگ فلزی استفاده کنید. این جعبه‌ ابزارها برای افرادی که تمایل به نگهداری و حمل و جابجایی ابزارآلات خود را دارند بسیار مناسب است. همچنین سرویسکاران هم می‌ توانند از این تجهیزات استفاده کرده و وسایل خود را حمل و جابه جا کنند. جعبه ابزارهای فلزی وزن چندان زیادی ندارند به همین دلیل دارای قابلیت جابجایی بوده و به راحتی حمل می شوند. بهتر است از جعبه هایی استفاده کنید که همواره در دسترس باشند. جعبه ابزار مناسب باید با استفاده از فلز با کیفیت تولید شده باشد. جعبه هایی که امروزه با کیفیت تولید می شوند دارای طول عمر بالاتری بوده و بهتر از وسایلشان محافظت می کنند. 
جهت خرید انواع جعبه ابزار فلزی ایرانی می توانید به سایت ابزار میهن مراجعه کنید . 


 

سایت ابزار میهن 
فروشگاه اینترنتی ابزار میهن بعنوان ابزار فروشی انلاین یکی از انواع فروشگاه های است که در بستر اینترنت فعالیت کرده و انواع محصولات نظیر ابزارهای دستی ، جعبه ابزار فلزی، ابزار باغی و باغبانی و… را عرضه می کند. از جمله ابزارآلات کاربردی که توسط این فروشگاه اینترنتی عرضه می شود می توانیم به انواع اره ها، انواع کمپرسور هوا، سمباده لرزان ، چسب و رنگ، چکش تخریب، اینورتر جوشکاری، چسب سیلیکون، اسپری رنگ نسوز،  چسب چوب، اسپری رنگ،  اسپری wd40، چسب سرامیک، اتو لوله سبز، اسپری، چسب کاشی، جوشکاری co2 و… اشاره کرد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جعبه های ابزار جعبه ابزار استفاده کنید بسیار زیادی تمامی ابزار ابزار آلات کیف ابزار مورد نیاز تولید شده آلات خود جعبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند

رزیتا ضیائی، کارشناس تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آن؛ با اشاره به اینکه کمبود ید یکی از مشکلات اصلی سلامت در جهان است، اظهار کرد: کمبود ید و اختلالات ناشی از آن از سال‌ها پیش یکی از مشکلات تغذیه‌ای در ایران بوده است. 

وی افزود: براساس آمار موجود در سال 1368، حدود 20 میلیون نفر از مردم کشور ما در معرض کمبود ید قرار داشتند که با توجه به پیامدهای زیان‌بار بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی آن، پیشگیری و کنترل اختلالات ناشی از کمبود ید در اولویت مداخلات نظام سلامت کشور قرار گرفت و به همین منظور «یددار کردن نمک های خوراکی» به عنوان راهکاری اصلی در نظر گرفته شد و کارخانجات تولید کننده نمک موظف به افزودن ید به نمک های خوراکی شدند که حاصل 25 سال تلاش و پیگیری وزارت بهداشت در این زمینه، کاهش شیوع گواتر از 68 درصد به 5.6 درصد بوده است.

ضیائی با بیان اینکه ید یک ماده مغذی ضروری است که باید از طریق مواد غذایی به بدن برسد، گفت: حیاتی ترین نقش ید در بدن، شرکت در ساختمان هورمون‌های تیروئیدی است. این هورمون‌ها در رشد و تکامل جسمی و عصبی، عملکرد طبیعی مغز و سیستم عصبی، حفظ دمای بدن، تولید انرژی و سوخت و ساز تاثیر دارند. 

این کارشناس تغذیه با بیان اینکه ید به طور طبیعی در آب و خاک وجود دارد و ید مورد نیاز بدن، عمدتا از سبزی ها و گیاهانی که روی خاک حاوی ید کاشته شده اند تأمین می شود، ادامه داد: اگر خاک منطقه‌ای مانند کشور ما دچار کمبود ید باشد، محصولات غذایی آن منطقه نیز از نظر این ماده مغذی فقیر خواهند بود و حتی مصرف مداوم آن‌ها نیز نمی‌تواند نیاز بدن به ید را برطرف کند. 

وی با بیان اینکه میزان ید مورد نیاز بدن بسیار کم است، افزود: بدن انسان روزانه 150 میکروگرم ید نیاز دارد که بهترین منابع غذایی ید، غذاهای دریایی، به ویژه آبزیان ساکن آب‌های شور هستند. البته به دلیل مصرف کم این غذاها در رژیم غذایی، ید مورد نیاز بدن تأمین نمی‌شود.

ضیائی افزود: کمبود ید، عوارضی مانند افزایش خطر سقط جنین در مادر باردار، اختلال رشد مغز جنین، ناشنوایی و اختلال در تکلم، تولد نوزاد مبتلا به عقب ماندگی شدید جسمی و مغزی، کم کاری تیروئید، گواتر و مهم‌تر از همه اختلال در قدرت یادگیری و افت تحصیلی، خستگی و کاهش کارایی را دارد.

وی در خصوص بهترین راه پیشگیری از کمبود ید گفت: افزودن ید به مواد غذایی همان فرآیندی است که از آن تحت عنوان «غنی سازی» نام برده می‌شود و مناسب‌ترین گزینه در میان مواد غذایی برای افزودن ید، نمک است، زیرا هم ارزان قیمت است و هم اینکه معمولا هر روز توسط تمام افراد جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس، بهترین و ساده ترین راه برای پیشگیری از کمبود ید، استفاده از نمک‌های یددار تصفیه شده می باشد.

ضیائی گفت: نمک دریا دارای ناخالصی‌هایی است و به همین دلیل نباید آن را مصرف کرد. نمک چه به صورت استخراج از معادن سنگ نمک و چه استخراج از آب دریا و دریاچه ها حاوی ناخالصی های فراوان فلزی و غیر فلزی است. سولفات کلسیم یا گچ از جمله ناخالصی‌های غیر‌فلزی نمک دریا است که همرنگ نمک بوده و به راحتی قابل تشخیص نیست. 

وی افزود: ناخالصی های فلزی نمک ناچیز است اما عوارض نامطلوبی همچون سرطان و مسمومیت های کشنده و آسیب به کلیه و کبد دارد. همچنین نمک‌های تصفیه نشده اغلب حاوی فلزات سنگینی نظیر سرب، جیوه، کادمیوم و آرسنیک هستند و بر این اساس، ضرورت دارد این ناخالصی‌ها طی فرآیند «تصفیه» از نمک جدا شده تا نمک نهایی از لحاظ وجود ناخالصی به حد استاندارد و مطلوب برسد.

این کارشناس تغذیه تصریح کرد: نمک‌های صنعتی، صادراتی و سنگ نمک فاقد ید بوده و برای مصارف خوراکی و حتی خیساندن برنج توصیه نمی شوند. سنگ نمک علاوه بر اینکه فاقد ید است، به دلیل انواع ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها نباید مورد مصرف خوراکی قرار گیرد و همه افراد خانواده، از کودک و بزرگسال، باید نمک تصفیه شده یددار مصرف کنند همچنین مصرف زیاد نمک یددار هم می‌تواند موجب اختلالات فراوانی از جمله افزایش فشار خون شود و به طور کلی، مقدار مصرف روزانه نمک باید کمتر از 5 گرم (حدودا به اندازه یک قاشق مرباخوری) باشد که این مقدار باید از تمام مواد غذایی روزانه تامین شود.  

ضیائی در خصوص افرادی که مبتلا به پرکاری تیروئید هستند، گفت: این افراد در استفاده از نمک‌های یددار تصفیه شده برای به حداقل رساندن میزان ید مصرفی، باید نمک را در ابتدای پخت به غذا اضافه کنند و به هنگام غذا خوردن از نمکدان استفاده نکنند، همچنین قرار دادن نمک در معرض هوای آزاد و نور خورشید سبب از بین رفتن ید آن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان