Web Analytics Made Easy - Statcounter

۴۰۰۰۰ نفر از جامعه هدف در کاشان هنوز واکسن کرونا دریافت نکردند در حالی که تزریق واکسن در تمامی مراکز جامع سلامت در شیفت صبح انجام می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، تزریق واکسن کرونا یکی از مهمترین عوامل و به نوعی اصلی‌ترین عامل در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 است و از این رو عموم مردم لازم است تا نسبت به تزریق واکسن کرونا اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها ابتلا به ویروس کرونا جهش قابل توجهی داشته است به نحوی که افراد بستری در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و ثامن‌الحجج افزایش داشته است در حالی که متاسفانه تعداد قابل توجهی از مردم هنوز واکسن کرونا را دریافت نکردند.

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه حدود 40هزار نفر از جامعه هدف در کاشان واکسن کرونا را دریافت نکردند، اظهار داشت: این موضوع در حالی است که حدود 64 درصد از جامعه هدف واکسن سوم خود را دریافت نکردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مرکز سپهری به عنوان  مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کاشان فعال است، افزود: مرکز خدمات جامع سلامت سپهری واقع در بلوار امام رضا (ع) کاشان در حال حاضر تنها مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کاشان است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه این مرکز از ساعت 8 الی 20  فعال است، ابراز داشت: در مرکز جامع واکسیناسیون سپهری کاشان انواع واکسن‌های کووید 19 در  آن تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این واکسن سینوفارم در همه مراکز خدمات جامع سلامت کاشان و آران و بیدگل در شیفت صبح انجام می‌شود، گفت: مشمولین دریافت واکسن کرونا، می‌توانند جهت انجام واکسیناسیون کرونا به این مراکز مراجعه کنند.

شناسایی 70 مورد جدید تنها در یک روز
کوروش ساکی نیز ضمن اشاره به افزایش قابل توجه مبتلایان به ویروس کرونا اظهار داشت: افزایش ابتلا به حدی است که در 24 ساعت گذشته تنها 70 مورد جدید شناسایی شده است و 31 بیمار نیز در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا برای استمرار  مصونیت  در برابر ویروس کرونا، تزریق دوز یادآور برای کسانیکه که شش ماه از اخرین تزریق واکسن آنان گذشته مورد تاکید قرارداده است، اظهار داشت: با این کار با حداقل ابتلا و مرگ ناشی از کرونا روبرو می‌شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تبیین برای ترغیب به تزریق دوز یاد اور باید موضوع تولید محتوی رسانه‌ای قرار گیرد، افزود: مهم ترین رکن در تزریق دوز یادآور واکسن در دسترس‌ترین واکسن کرونا  است.

60 درصد واجدین شرایط استان اصفهان هنوز دوز سوم تزریق نکرده‌اند / تزریق واکسن اصلی‌ترین عامل کاهش درگیری ریوی«عادی انگاری» وضعیت لرستان را زرد کرد/ توصیه به تزریق دزهای سوم و چهارم واکسن کروناگفت‌وگو| مشتاقان سفر اربعین یک دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند

وی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک در اماکن سرپوشیده به ویژه در شهرهای با رنگ بندی قرمز و نارنجی اعلام شده در همه اماکن در صورت مشاهده هرگونه علایم اولیه توسط هر فرد – استفاده سریع از ماسک برای جلوگیری از سرایت به سایر افراد مورد تاکید است.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دریافت نکردند جامعه هدف واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: جایگاه کارگر در جامعه اسلامی یک جایگاه والا و بالایی است، چرا که کارگران یکی از بازوان اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جامعه کارگری، افزود: جامعه کارگری نقش موثری در حوزه اقتصادی کشور دارد و در سال‌های اخیر نیز شعارهای سال به حوزه اقتصاد مربوط می‌شود و این مهم نشان از نقش مهم اقتصاد و کارگران است‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به برخی کم‌توجهی‌ها به جامعه کارگری ابراز داشت: این کمبودها به این دلیل است که هنوز سختی کار کارگران برای برخی افراد به اثبات نرسیده است در حالی که کارگران نبض حوزه اقتصاد محسوب می‌شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که دغدغه‌ای از دغدغه‌ کارگران کاهش دهیم و از این رو باید کارگران شهرستان کاشان در حوزه شغلی خود به یک امنیت شغلی برسند و استرس از دست دادن شغل خود را نداشته باشند و با آرامش خاطر در حیطه شغلی خود انجام وظیفه کنند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه لازم است کارگران در حوزه‌های مختلف از یک امکانات رفاهی در حد استانداردهای متعارف برخوردار باشند، تصریح کرد: وجود نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی باسابقه در حوزه قوه مقننه را باید غنیمت شمرد و از ظرفیت وی استفاده کرد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود