Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، ​فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به بی توجهی برخی مدیران به اجرای قانون حجاب در ادارات متبوعه گفت: مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به بی توجهی برخی مدیران به اجرای قانون حجاب در ادارات متبوعه گفت: مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جمال شاکرمی با اشاره به بی‌توجهی برخی مدیران به اجرای قانون حجاب در ادارات متبوعه اظهار داشت: مسئولیت عدم اجرای قانون حجاب با مدیران است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برخی از بی‌توجهی‌ها به مسئله حجاب که گاهاً در کوچه و خیابان‌های ایلام مشاهده می‌شود دل هر بیننده‌ای را به درد می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: ایلام همیشه تحت تاثیر موضوعات معنوی و اعتقادی خود بوده و دارای فرهنگی است که ریشه در تاریخ دارد، باید همگی مراقبت کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان ما و افرادی که نگاه و فکر آنها آلوده است و نگاهشان به بیرون است و تحت تاثیر جذبه‌های فرهنگ غرب که یک فرهنگ پوچ است، هستند در کشور ما پایه گذاری شود و از آن جلوگیری کنیم.

شاکرمی به پیاده راه طالقانی ایلام هم اشاره کرد و گفت: در بعضی از معابر شهر ایلام هنجار شکنی‌هایی دیده می‌شود که جا دارد نیروی انتظامی، بسیج، ستاد امربه معروف و نهی از منکر و همه دلسوزان ورود کنند و تذکرات لازم را بدهند.

فرمانده سپاه ایلام به خانواده یادآورشد: باید خانواده‌ها خودشان مراقبت کنند و فضای فرهنگی و دلنشین شهرمان که هم شهیدپرور هستیم و هم سابقه فرهنگی و ریشه در تاریخ داریم، دستمایه برخی ها از هنجار شکنان نشود.

وی بیان داشت: متاسفانه ما امروز با گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب و تقدیم شهیدان و پیش برندگی انقلاب در همه عرصه‌ها در بحث حجاب و عفاف دارای مشکلاتی هستیم، بعضی از افرادی که دنبال نشان دادن خودشان هستند پا را از گلیم خود فراتر گذاشتند و در معابر عمومی و در بعضی از مکان‌هایی که مردم دنبال آسایش و آرامش هستند، واقعاً چیدمان فرهنگی آنجا را به هم زده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان این که درست است، گرانی و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این امور در جای خودش مهم هستند و مسئولان نظام وظیفه دارند کار کنند و خدمات بدهد ولی حق عمومی خانواده هایی که می‌خواهند در فضای شهر بروند باید محفوظ باشد و با طیب خاطر و آرامش بتوانند فرزندانشان را به خیابان بفرستند.

شاکرمی در ادامه یادآورشد: حجاب فقط مخصوص خانمها نیست برخی از آقایان را می بینی که پوششان شرم آور است، حجاب هم برای خانم ها و آقایان هست که باید حل شود.

وی با تاکید به رعایت حجاب در ادارات استان ایلام گفت: احساس می‌کنم برخی از مدیران در خصوص موضوع حجاب بی توجه بوده و یا قدرت مدیریت ندارند که لازمه مدیریت اعمال قانون و رعایت حجاب در ادرات نیز است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: اینکه یک سری خواننده‌ در خیابان سعدی ایلام ، همینجوری تار می زنند و می خوانند و ما باید نگاه کنیم و سکوت کنیم به نظرم نیروی انتظامی باید اینها را جمع کند و اگر کوتاهی کند، جفاست، بسیج هم باید کمک کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا حجاب قانون حجاب افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا فرمانده سپاه امیرالمومنین ع اجرای قانون حجاب حجاب در ادارات نیروی انتظامی استان ایلام بی توجهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است