Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقل و انتقالات آاس رم در تابستان 2022 مطابق انتظار ژوزه مورینیو پیش نمی رود. رمی ها تاکنون با مهمت زکی چلیک، ژان سلار و نمانیا ماتیچ قرارداد امضا کرده اند اما مورینیو انتظارات بسیار بیشتری دارد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ مورینیو تاکید داشت تا پیش از آغاز تمرینات پیش فصل، بازیکنان مدنظر او جذب شوند اما در فاصله یک ماه تا آغاز سری آ، رم به دو هافبک جدید و یک بازیکن هجومی دیگر نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که وضعیت زانیولو همچنان مشخص نیست و تیاگو پینتو در فروش چند بازیکن مازاد همچون دیاوارا، کارلس پرز، جاستین کلایورت و گونزالو ویار ناتوان بوده است. در این شرایط ژوزه مورینیو از روند نقل و انتقالات رم عصبانی و ناامید است. مورینیو پیش از سفر آاس رم به پرتغال برای انجام چند بازی تدارکاتی، در مصاحبه کوتاهی با خبرنگار کوریره دلو اسپورت پیرامون نقل و انتقالات گفت:

عصبانی و ناامید هستم؛ البته تا حدودی. با این حال باید آرام باشم. آرام خود را حفظ می کنم.

اخبار داغ 

اگر نتایج دور اول تکرار شود؛ ایران و فرانسه، فینالیست های لیگ ملتهای والیبال! پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات سرمربی پرسپولیس دنی آلوز: بارسلونا کار تیمی را کنار گذاشته است از نفس افتادن بازیکنان تاتنهام در تمرینات آنتونیو کونته / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

دیگر خبرها

  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم