Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: در حوزه شهرسازی ۳۳۸ کیلومتر خطوط مترو در چند کلانشهر کشور را در دست اجرا داریم که ۱۳۰ کیلومتر آن خاتمه پیدا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای احداث خط ۱۰ مترو و آغاز مونتاژ دستگاه حفاری تونل مکانیزه این خط اظهار کرد: ۲۰ درصد گاز و ۴۵ درصد بنزین و ۲۰ درصد گازوئیل از طریق خدمات قرارگاه خاتم فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۶۲ سد که ۴۵ درصد ذخایر آبی کشور را شامل می‌شود توسط قرارگاه خاتم ساخته شده است. ضمن اینکه ۶۴۰۰خط انتقال آب و بیش از ۹۰۰ کیلومتر آزادراه و ۴۱۰۰ کیلومتر راه آهن با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه صد‌ها کیلومتر بزرگراه و ۱۶۵ تقاطع و پل در کلانشهر‌ها توسط این قرارگاه انجام شده است، افزود: همچنین در حوزه شهرسازی ۳۳۸ کیلومتر خطوط مترو در چند کلانشهر کشور را در دست اجرا داریم که ۱۳۰ کیلومتر آن خاتمه پیدا کرده است. متروی قم و خط ۲ شیراز و کرمانشاه و پرند نیز در آینده به بهره برداری می‌رسد. ساخت خط ۷ متروی تهران در ۲۵ ایستگاه نیز از جمله افتخارات قرارگاه خاتم بوده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، هوش السادات ادامه داد: این اقدامات راضی کننده است، ولی قانع کننده نیست و باید کار‌های بزرگتری صورت گیرد که خط ۱۰ متروی تهران از جمله این کارهاست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مترو خاتم الانبیا قرارگاه سازندگی کلانشهر خاتم الانبیا قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده