Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:18:29 GMT

زندگی شبانه به سبک اسنپ‌اکسپرس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۰۴۲۸

زندگی شبانه به سبک اسنپ‌اکسپرس

ساعت کاری سوپرمارکت‌های اینترنتی اسنپ اکسپرس تا ساعت 2 بامداد تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسنپ اکسپرس، از حدود 400 سوپرمارکتی که در تهران با اسنپ‌اکسپرس همکاری می‌کنند، ساعت کاری 19 فروشگاه تا 2 بامداد تمدید شد.

این خبر را سرویس تحویل فوری کالاهای سوپرمارکتی اسنپ اعلام کرده است. با توجه به پراکندگی جغرافیایی این فروشگاه‌ها، شهروندان تهرانی در نقاط مختلف شهر می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی را تا ساعت 2 بامداد به صورت اینترنتی خریداری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از روز چهارشنبه 22 تیرماه تا پایان تیر، 10 درصد تخفیف بیشتر برای سفارش‌هایی که بین ساعات 22 تا 2 بامداد ثبت می‌شوند، در نظر گرفته شده است. فروشگاه‌هایی که در این طرح برای سرویس‌دهی به مشتریان فعالیت می‌کنند در شرق، شمال، جنوب و غرب تهران پراکنده هستند. اهالی تهرانپارس تا ستارخان، سعادت‌آباد تا شهرک بعثت و دروازه شمیران تا الهیه همه تحت پوشش سوپرمارکت‌هایی که ساعت فروش اینترنتی آن‌ها تمدید شده قرار دارند.

 با توجه گرمای هوای تابستان، موکول شدن بسیاری از خریدهای روزمره شهروندان به ساعات پایانی شب می‌تواند در کاهش مصرف انرژی موثر باشد. شورای شهر تهران هم در سال‌های اخیر به دنبال اجرای طرح زیست شبانه تهران بود که به صورت پایلوت در مناطقی از تهران اجرایی شد و البته بعد از شیوع کرونا عملا این طرح کنار رفت. به زعم کارشناسان، توزیع و فروش اینترنتی کالا در ساعات پایانی شب این مزیت را برای خانواده‌ها به همراه دارد که بدون قرار گرفتن در معرض خطرات و آسیب‌های اجتماعی سفارش خود را دریافت کنند. همچنین از بار ترافیکی شهر کاسته می‌شود و کسب‌وکارها در شب‌های تابستان رونق بیشتری پیدا می‌کند. با کلیک روی این لینک می‌توانید به فروشگاه‌های اسنپ‌اکسپرس دسترسی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنپ اکسپرس اسنپ اکسپرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد

متقاضیانی که درخواست خودروی خود را از شرکت مدیران خودرو داده اند این روز‌ها با مشکل تاخیر در تحویل مواجه هستند. این روز‌ها معضل تاخیر در تحویل خودرو از سوی شرکت‌های خودروساز بسیار به چشم می‌خورد و متقاضیانی که سرمایه‌های خود را به حساب خودروسازان واریز کرده اند اعلام نارضایتی می‌کنند.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواستی رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، شرکت مدیران خودرو متأسفانه دو ماه از بیمه و پلاک خودرو گذشته ولی هنوز خودرو را تحویل نداده و گفتند مجوز خروج از گمرک بم صادر نمی‌شود لطفاً پیگیری کنید بنده ثبت نامی تیرماه ۱۴۰۲ و تکمیل وجه به صورت نقدی در دی ماه انجام شده و پلاک و بیمه اسفند ماه صادر شده و مدارک خودرو گرفتم لطفا به پارکینگ شرکت مدیران خودرو در بم بروید و دلیل عدم تحویل را بپرسید.

منبع: علی صادقی - کرمان

سلام، همه خودروهای شرکت مدیران خودرو؛ آریزو، x55، x22، و غیره برای من x22 pro هست. من خودروی خودم را فروختم تا بتوانم از این شرکت خودرو بخرم. الان هر روز با اسنپ به سرکار می‌روم که حدودا ماهی ۵ میلیون تومن هزینه اسنپ من می‌شود. چرا خودرویی که مدت هاست آماده هست را به مشتری تحویل نمی‌دهند و در بدترین شرایط نگهداری می‌کنند که باعث آسیب به خودرو می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان