Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا در سومین بازدید سرزده خود از دستگاه‌های خدمات رسان در هفته جاری از اداره آب و فاضلاب شهرستان بازدید و ضمن گفت‌وگو با شهروندان، روند ارائه خدمات به مراجعین را بررسی کرد.

ابراهیم تاجیک‌نوری در ادامه از مخازن ۷ و ۸ هزار مترمکعبی و بخشی از تاسیسات اداره آب و فاضلاب بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرماندار پیشوا در نشستی با حمید صاحب جمعی رئیس اداره و کارکنان این مجموعه، بر فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و کسب رضایتمندی مردم تاکید کرد.

تاجیک نوری در جمع خبرنگاران نیز خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی مدیران در کشور، خدمت به مردم است و باید کسب رضایتمندی آنان در راس برنامه‌های مسئولان باشد.

وی ادامه داد: اگر گاها نمی‌توانیم مشکلی را حل کنیم، لااقل نباید به مشکلات مردم دامن زده و اسباب ناراحتی آنان را فراهم کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: لازم است دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان دوره‌های آموزشی برخورد با ارباب رجوع را برای کارکنان خود برگزار نمایند تا خدمات با کسب رضایت حداکثری ارائه گردد.

فرماندار شهرستان پیشوا بیان کرد: اعتماد به مردم و طرح صادقانه مشکلات با آنها و همچنین اطلاع‌رسانی به موقع، ضمن آنکه فشار روانی را در مواقع بحران کم می‌کند، موجب همراهی و همکاری مردم نیز می‌شود.

تاجیک نوری عنوان کرد: امروزه نه تنها کشور ایران بلکه جهان با بحران کم آبی روبرو است و می‌طلبد برنامه‌ریزی مناسب برای حفاظت از منابع آبی با رویکرد ایجاد فرهنگ صرفه‌جویی در آب صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای