Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:57:50 GMT

سرنوشت متفاوت ستارگان سایپای جنجالی دایی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۴۶۹

سرنوشت متفاوت ستارگان سایپای جنجالی دایی

به گزارش "ورزش سه"، در این تیم ستاره‌های سرشناسی حضور داشتند که زیر نظر علی دایی تیمی قدرتمند را شکل داده بودند که شکست این تیم حتی برای پرسپولیس که با برانکو ایوانکوویچ سال‌های درخشانی را تجربه می‌کرد کار آسانی نبود. نکته مشترک تمامی این بازیکنان این است که وقتی در کنار هم و زیر نظر علی دایی بازی می‌کردند عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند ولی در ادامه و پس از جدایی از علی دایی، شاهد روزهای پرفراز و نشیبی در عملکرد آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک اما ستاره اصلی آن تیم علی دایی بود که پس از کناره‌گیری  از هدایت سایپا هنوز فرصت حضور به عنوان سرمربی را به دست نیاورده است. هر چند او همواره به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت تیم‌هایی که به دنبال سرمربی هستند مطرح می‌شود و این روزها نیز یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی دراگان اسکوچیچ است که در آستانه اخراج از تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

*محمدحسین اکبرمنادی 
منادی در لیگ بیستم عملکرد خیره‌کننده‌ای در اردوی نارنجی‌پوشان تهرانی داشت و یکی از مهره‌های تعیین کننده ابراهیم صادقی به شمار می‌رفت. این بازیکن  اما پس  از سقوط سایپا به لیگ دسته اول مورد توجه امیرقلعه‌نویی قرار گرفت و فصل بیست و یکم فوتبال ایران را در سیرجان پشت سر گذاشت. منادی البته در رقابت با فروزان کمتر فرصت بازی به دست آورد، اما امیدوار است در فصل جدید بتواند بیشتر برای تیمش به میدان برود. منادی یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که در دوران حضورعلی دایی در سایپا توانست نامی برای خود دست و پا کند.

*رضا اسدی
بازیکن پرحاشیه فصل گذشته پرسپولیس به تازگی با انتشار یک استوری پرگلایه از اردوی قرمزپوشان پایتخت خداحافظی کرد. او پس از یک فصل ناموفق در فوتبال اروپا به فوتبال ایران بازگشت ولی در فصلی .که با جدایی احمد نوراللهی انتظارات زیادی از اسدی وجود داشت، او نتوانست همان مهره‌ای باشد که  یحیی گل‌محمدی انتظارش را داشت. باید دید مقصد بعدی این هافبک کدام یک از تیم‌های لیگ برتری خواهد بود. او نیز بازیکنی بود که در دوران حضور علی دایی دیده شد.

*مهدی ترابی 
ترابی از آن دسته بازیکنانی بود که از همان ابتدا مشخص بود آینده روشنی پیش روی او قرار دارد.  او البته شاید حتی می‌توانست بیشتر از چیزی که این روزها از او شاهد باشیم در فوتبال دنیا رشد کند، اما در فصلی که پرسپولیس قهرمان نشد، ترابی یکی از خوب‌های این تیم بود و به تازگی نیز قراردادش تمدید شده تا هواداران این تیم خوشحالی زیادی بابت این موضوع و حفظ ترابی داشته باشند. ترابی نیز بازیکنی بود که در دوران حضور علی دایی فوتبالش به چشم آمد.

 *امید خالدی
خالدی از آن دسته بازیکنان کم حاشیه فوتبال ایران به شمار می‌‎رود که شاید خیلی در جریان تیمی بازی او به چشم نیاید ولی معمولا وظایفی که سرمربیان به او می‌سپارند را به خوبی انجام می‌دهد و در سایپای علی دایی نیز یکی از بازیکنان ثابت این تیم بود. خالدی فصل گذشته را در آبادان پشت سر گذاشت و باید دید در فصل جدید چه سرنوشتی پیش روی او خواهد بود.

*آرمان رمضانی 
رمضانی مهاجمی بلند قامت و تبحر بالا در سرزنی به شمار می‌رود که پس از دیدار سایپا و اکسین البرز در جام حذفی مورد توجه علی دایی قرار گرفت و به اردوی نارنجی‌پوشان تهرانی ملحق شد. رمضانی سال‌های پر فراز و نشیبی را پس از پیوستن به سایپا پشت سر گذاشته است. او دوران ناموفقی در پرسپولیس داشت ولی فصل گذشته یکی از درخشان‌ترین بازیکنان استقلال در مسیر قهرمانی بود و خیلی‌ها گل او به شهرخودرو در ثانیه‌های پایانی مسابقه را در راه قهرمانی آبی‌پوشان بسیار پراهمیت توصیف می‌کنند.

*آرش رضاوند
رضاوند پس از درخشش در نفت تهران به همراه علی دایی به سایپا رفت و با حفظ روند خوب خود مورد توجه آبی‌پوشان پایتخت قرار گرفت. رضاوند البته در استقلال که فشار زیادی روی این تیم برای قهرمانی وجود داشت، نتوانست آنطور که می‌خواهد بازی کند تا وقتی در میانه‌های فصل گذشته پیشنهاد حضور در فولاد خوزستان رسید بپذیرد و به اهواز برود. رضاوند یکی از بازیکنان مورد توجه و علاقه جواد نکونام به شمار‌ می‌رود که این مربی حساب ویژه‌ای روی توانایی‌هایش برای نظم دادن به مسابقه باز کرده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی دایی فوتبال ایران مورد توجه فصل گذشته علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران هفته گذشته برای دیدار با مادر یکی از عکاسان ورزشی راهی منزل او در اکباتان شد.

حضور دایی در این قسمت از تهران با استقبال جالب مردم همراه شد و شهریار فوتبال ایران هم برخورد گرمی با آن‌ها داشت و دقایق زیادی را صرف گرفتن عکس یادگاری با ساکنین این شهرک کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903266

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)