Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه‌های کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: سامانه فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌منظور ثبت مشخصات متقاضیان جذب هیأت علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی تحت پوشش از 20 تیرماه لغایت 2 مرداد سال جاری فعال خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمام متقاضیان شاهد و ایثارگر واجد شرایط، بخصوص مشمولین بند «پ» ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه و ماده 71 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران توصیه می‌شود به وبسایت مرکز جذب اعضای هیأت علمی به آدرس http://applicant.markazjazb.ir مراجعه و وارد صفحه ثبت‌نام شوند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: مهلت این فراخوان در ساعت 24 روز یکشنبه 2 مرداد ماه به اتمام خواهد رسید و این مدت تمدید نخواهد شد لذا از متقاضیان درخواست می‌شود در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب دانشگاه‌ها و موسسات موردنظر خود اقدام کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: همسران جانبازان در اجر ایثارگری جانبازان شریک هستند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب هیأت علمی فراخوان جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به  نقل از شبکه تلویزیون الجزیره، چندین دهه است که ایالات متحده مانند این روزها شاهد تظاهرات دانشجویان نبوده است. نقطه های قرمزی که روی نقشه مشخص شده، آندسته از دانشگاه های آمریکا است که پلیس به آن ها حمله ور شده و تعدادی از دانشجویان و اساتید را بازداشت کرده است اما نقاط زردی که روی نقشه روشن شده، مربوط به دانشگاه هایی است که شاهد اعتراضات بوده اما موردی از برخورد خشن پلیس در آن ها ثبت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این تظاهرات بی سابقه به منظور اعلام همبستگی با مسئله فلسطین به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده در سراسر آمریکا راه یافته است اما تظاهرات در برخی از این دانشگاه ها قوی تر و تاثیرگذار تر بود.

دانشگاه اوهایو در ایالت اوهایو در شرق آمریکا شاهد یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده بود و تعدادی از این دانشجویان بازداشت شدند.

دانشگاه جرج واشنگتن: در نیویورک محوطه دانشگاه جرج واشنگتن مملو از چادرهایی بود که دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه آن ها را نصب کردند. به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نشد.

دانشگاه مینه سوتا: در شمال ایالات متحده دانشجویان دانشگاه مینه سوتا به تظاهرات حمایت از فلسطین ملحق شدند و توقف نسل کشی را خواستار شدند.

دانشگاه کالمر: در ایالت تگزاس دانشجویان دانشگاه کالمر به تظاهرات ادامه دادند. این دانشگاه شاهد بازداشت هایی بود که باعث نشد دانشجویان دیگر تظاهرات را از سر نگیرند.

دانشگاه آتلانتا: در دانشگاه آتلانتا در ایالت جورجیا خشونت شدید بود. نیروهای امنیتی تعدادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی را بازداشت کردند اما این بازداشت ها تظاهرات و خیزش اعتراضی را در این دانشگاه متوقف نکرد.

دانشگاه کلمبیا: مهمترین دانشگاهی که شاهد تظاهرات دانشجویی بود و در این تظاهرات پیشرو بود، دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک است. دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه شب و روز به برگزاری تظاهرات ادامه می دهند و بازداشت ها سبب نشده است به تظاهرات ادامه ندهند.

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد