Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@23:12:41 GMT

میزان پوشش واکسیناسیون در کرمانشاه به ۸۱ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۶۷۰

میزان پوشش واکسیناسیون در کرمانشاه به ۸۱ درصد رسید

سارا شاه آبادی گفت: میزان پوشش واکسیناسیون برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمانشاه طی نوبت اول به ۸۱ درصد رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تاکنون سه میلیون و ۵۸۶ هزار دوز واکسن کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمانشاه تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از تزریق یک میلیون و ۵۳۹ هزار دوز واکسن در نوبت اول، یک میلیون و ۳۷۳ هزار دوز در نوبت دوم و ۶۷۳ هزار دوز در نوبت سوم خبر داد.

شاه آبادی تصریح کرد: میزان پوشش واکسیناسیون برای جمعیت بالای ۱۲ سال استان کرمانشاه در نوبت اول ۹۵ درصد و در نوبت دوم ۸۶ درصد است.

وی همچنین میزان پوشش واکسیناسیون در نوبت سوم برای افراد بالای ۱۸ سال را ۴۷ درصد و در نوبت اول برای افراد پنج تا ۹ سال را ۲۲ درصد و برای ۹ تا ۱۲ سال ۴۱ درصد اعلام کرد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: همچنین میزان پوشش واکسیناسیون برای کل جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمانشاه طی نوبت اول ۸۱ درصد و در نوبت دوم ۷۲ درصد است.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: درحال حاضر واکسن کرونا در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت تزریق می شود.

وی با بیان اینکه مراکز انجام واکسیناسیون از ساعت هشت تا ۱۴ در روزهای غیر تعطیل فعال هستند، افزود: اکنون واکسن های سینوفارم، آسترازنکا، فخرا و اسپایکوژن موجود است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: میزان پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای ۱۲ سال استان کرمانشاه شاه آبادی نوبت اول هزار دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی