Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیمان ترکمانه» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در میز خدمت؛ درخواست های مددجویان با حضور نمایندگان تمام الاختیار کمیته امداد در سامانه سامد ثبت می گردد و بعدا در نهاد ریاست جمهوری بررسی و مورد رسیدگی واقع می شود.

وی گفت: میز خدمت کمیته امداد از صبح امروز چهارشنبه به مدت ۲ روز از ساعت هشت صبح تا زمانی که مددجویان زیرپوشش مراجعه داشته باشند، دایر است و در خواست ها را در سامانه سامد ثبت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه بیشترین درخواست های مردمی را از نوع کمک های معیشتی و حمایت از نیازمندان عنوان کرد و افزود: ما در کمیته امداد استان تا آنجایی که توان و حد اختیارات داشته باشیم به درخواست مددجویان رسیدگی می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان افراد زیرپوشش این نهاد را بیش از ۱۷۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان در قالب ۸۵ هزار خانوار عنوان کرد و گفت: خدمت رسانی به این جمعیت کار بسیار دشوار و سختی است.

مددجویان بهزیستی درخواست های خود را به ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تحویل دهند

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا، گفت: هم اکنون میز خدمت اداره کل بهزیستی با حضور دکتر "احمدرضا شجیعی" و دکتر "محمدرضا کاظم زاده" نمایندگان تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور در ساختمان سردار شهید حاج "قاسم سلیمانی اداره بهزیستی واقع در بلواز زن دایر است.

«فرحناز محمدی» در ادامه از مددجویان زیر پوشش این نهاد خواست اگر درخواست و پیگیری مشکلی دارند، برای طرح و ثبت درخواست خود در سامانه سامد، به ساختمان سردار شهید قاسم سلیمانی مراجعه کنند.

نزدیک به ۱۷۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان زیرپوشش بهزیستی است.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور به همراه ۱۰ تن از وزرای دولت سیزدهم در بیست‌وهشتمین سفر استانی دولت روز پنجشنبه‌ ۲۳ تیرماه به منظور بررسی مشکلات و مسایل استان کرمانشاه به این خطه سفر می‌کند. دیدار با مردم شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان دیدار با اقشار مختلف مردم استان در ورزشگاه حضرت امام (ره) کرمانشاه از برنامه های رییس جمهور در این سفر یک روزه است.

اعضای هیات دولت که در این سفر رییس جمهور را همراهی می کنند، به نمایندگی از آیت الله رییسی در شهرستان های مختلف حضور می یابند و مشکلات مردم را در حوزه های مختلف بررسی می کنند. نتایج این بررسی ها در شورای اداری استان کرمانشاه که به ریاست رییس جمهور تشکیل می شود، مطرح و برای رفع آنها اعتبارات مناسب مصوب می شود.

برچسب‌ها سفر استانی کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرمانشاه؛ سفر استانی رییس جمهور در ایستگاه بیست و هشتم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفر استانی کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه سفر استانی کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه سازمان بهزیستی کشور استان کرمانشاه کمیته امداد رییس جمهور میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی