Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مراسم تودیع و معارفه دادستان شهرستان پردیس امروز با حضور معاون دادگستری کل استان تهران برگزار شد، در این مراسم از زحمات علیرضا آقاجری تقدیر و محمد شیخ آرانی به عنوان دادستان جدید پردیس معرفی شد.

حاجی رضا شاکرمی معاون دادگستری کل استان تهران در حاشیه آیین تودیع  و معارفه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسکن مهر هنوز تکمیل نشده و ناقص است و تامین زیرساخت‌ها نیاز به پی‌گیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: دولت برای تکمیل مسکن مهر تلاش می‌کند تا این پروژه تکمیل شود و سهم دستگاه قضایی در این مورد پی گیری مشکلات با همکاری مسئولان امر است تا بر سیستم‌هایی که موظف به ایجاد زیر ساخت هستند نظارت کند.

معاون دادگستری کل استان تهران افزود: دستگاه قضایی بر عملکرد مسئولان نظارت کند تا کوتاهی اتفاق نیفتد و اگر ترک فعلی انجام شده برحسب وظایف قانونی پی‌گیری می‌شود. لذا با توجه به مشکلاتی که در این شهرستان است ابتدا ترک فعل را تذکر و اگر توجهی نشد مطابق قانون باید برخورد کرد.

شعبه ویژه ساخت و ساز غیر مجاز راه اندازی می‌شود

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: ساخت و ساز های غیر مجاز و رسیدگی به جرم افرادی که مخل نظم هستند را در دو شعبه ویژه به طور مجزا برای ورود تخصصی راه اندازی می شود.

محمد شیخ آرانی با بیان اینکه صدور حکم به تنهایی کافی نیست، ادامه داد: صدور حکم به تنهایی کفایت نمی کند باید با تمامی ظرفیت شهرستانی و سریعترین زمان، احکام صادره را اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: احیا و ارتقای حقوق عامه را در دستور کار داریم و با توجه به موقعیت شهرستان که در نزدیکی تهران قرار گرفته مباحث ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر کاربری غیر مجاز را با حساسیت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس تصریح کرد: در حوزه پیش فروش مسکن پرونده‌های متعددی داریم و مشکلات مسکن مهر و زمین‌های فاقد سند در شهر بومهن از جمله مواردی است که در اولویت کاری قرار می‌گیرد.

شیخ آرانی افزود: برای پیشگیری از وقوع جرم برنامه های مدون داریم که در اختیار شعب و دستگاه‌های مربوطه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون دادگستری کل استان تهران پردیس شهرستان پردیس غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد