Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فارسی,معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ملایرگفت: این همایش همزمان با دهه ولایت و امامت و روز تکریم خانواده در ملایر برگزار خواهد شد.

او گفت: مسیر برگزاری این همایش از پارک چمران به سمت بلوار پارک سیفیه و میدان دکتر بابک و محل تجمع در پارکینگ سیفیه تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایرگفت: زمان برگزاری این همایش بزودی اعلام خواهد شد و تمامی مسائل ترافیکی، انتظامی و امنیتی در جریان برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اندیشیده شود.

فارسی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری هر چه بهتر این همایش، هم‌افزایی و همراهی لازم را به عمل آورند.

به گفته او برگزاری همایش هشت هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی طبق پیشنهاد فرماندار ویژه ملایر و با پیوست فرهنگی است و تمام ظرفیت‌های شهرستان باید در این زمینه به کار گرفته شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: در کنار همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش پیاده‌روی غدیر به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز باید باشکوه و عظیم برگزار شود.

فارسی گفت: با همراهی تمامی مجموعه شهرستان و بخش خصوصی، جوایز ویژه و ارزنده‌ای برای همایش در نظر گرفته شده است، افزود: فضاسازی و تبلیغات سطح شهر، بخش‌ها و روستا‌های همجوار باید پررنگ انجام شود.

او بر لزوم نصب بنر‌های ویژه همایش پیاده‌روی در نقاط مختلف شهر و مراکز بخش‌های تابعه تاکید کرد و خواستار حضور فعال فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و هلال احمر در مسیر و محل برگزاری همایش شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت:تعرفه‌های ثبت‌نام شهروندان با استقرار چادر‌های هلال احمر در نقاط مختلف شهر ملایر و همچنین در مراکز بخش‌ها و روستا‌های همجوار شهر ملایر در سطح وسیع توزیع شود.

فارسی گفت: مستندسازی همایش، برپایی ایستگاه صلواتی، تزئین جایگاه برگزاری مراسم، پیش‌بینی اتوبوس‌های خط واحد برای جابجایی شهروندان و فضاسازی مسیر همایش پیاده‌روی را از دیگر الزامات در برپایی هر چه بهتراین همایش است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره هشت هزار شهید پیاده روی خانوادگی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری پیاده روی خانوادگی همایش پیاده روی برگزاری همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در این استان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بعد از ظهر سه شنبه در جلسه دهه کرامت استان تهران با اشاره به مقاومت فلسطین و غزه و حرکت اعتراضی اساتید و دانشگاهیان در آمریکا و اروپا اظهار امیدواری کرد این اتفاقات پیروزی ملت مظلوم فلسطین را تسریع کند.

وی دهه کرامت را فرصتی مناسب جهت تبیین سیره رضوی و فاطمی دانست وخواستار برنامه ریزی و اقدام مناسب دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزاری برنامه‌های ویژه در مدارس، دانشگاه ها، ورزشگاه ها، مساجد، کارخانجات و شهرک‌های صنعتی، پارک‌ها و بوستان‌ها با حضور و اجرای برنامه توسط خادمیاران رضوی، اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ایستگاه‌های راه آهن استان خاصه مسیر مشهد مقدس، اعزام اردو‌های زائران به قم و مشهد مقدس خاصه زائر اولی‌ها توسط نهاد‌های حمایتی، اجرای برنامه‌های مختلف در ایام دهه کرامت در استان تهران دانست.

محمودی ادامه داد: اکران فیلم اخت الرضا و نشست شاعران آیینی، برگزاری مراسم یادواره شهدای استان تهران در ۱۰ شهرستان طی ایام دهه کرامت، اجرای برنامه‌های ویژه در بقاع متبرکه خاصه آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حوزه‌های علمیه، برنامه‌های ویژه کودکان ونوجوانان، برنامه‌های ویژه در مجموعه‌های قضایی و خانواده‌های ارتش، برگزاری جشن‌های دهه کرامت توسط هیئات مذهبی، جشن بزرگ با حضور خادمیاران رضوی از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان، پخش صلوات خاصه امام هشتم علیه السلام توسط سیستم‌های صوتی ادارات و سازمانها، مسابقات فرهنگی، اجرای سرود، حمایت از خانواده‌های محروم و آزادی زندانیان، برگزاری جشن‌های ویژه دختران و تجلیل از دختران شهیدان و شهدای مدافع حرم از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان تهران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: با توجه به هجمه وحشیانه دشمنان به جایگاه زنان و دختران باید همه دستگاه‌ها و فعالان جهادی و فرهنگی با استفاده از فرصت نورانی دهه کرامت به الگو دهی مناسب به جوانان جهت صیانت از جایگاه رفیع دختران و زنان تلاش مضاعف کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن