Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر با روش‌های مختلف طراحی سایت آشنایی نداشته باشید ممکن است این سوال برایتان پیش آید که برای طراحی فروشگاهی اینترنتی بهتر است از سایت آماده استفاده کنید و یا از شرکت‌های طراحی سایت بخواهید با طراحی سایت اختصاصی، فروشگاه اینترنتی با کیفیت‌تری را در اختیارتان قرار دهند؟ چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، ما ضمن پرداختن به قابلیت و ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی به شما خواهیم گفت که بهتر است از کدام روش برای داشتن یک سایت فروشگاهی با کیفیت و کاربردی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت فروشگاهی چیست و چرا برای برخی کسب و کارها لازم است؟

می‌دانید که با گسترش اینترنت و فضای مجازی و پیشرفت کسب و کارها به صورت آنلاین هنوز هم عده‌ای هستند که مایلند فروشگاه خود را به صورت سنتی اداره کنند و از اهمیت و مزایای طراحی سایت فروشگاه اطلاعی ندارند.

در حال حاضر با توجه به رشد تکنولوژی و وجود اینترنت بسیاری از مردم سعی می‌کنند کارهایی از قبیل خرید مایحتاج و دریافت خدمات مورد نیاز و یا حتی فروش و ارائه خدمات به دیگران را به صورت آنلاین انجام دهند. بنابراین اگر شما یکی از افرادی هستید که تا امروز فروش کالاهای خود را به صورت حضوری و سنتی انجام می‌دادید، لازم است کمی طرز فکر خود را تغییر داده و نسخه آنلاین فروشگاه خود را در بستر اینترنت راه‌اندازی کنید.

زیرا چه بخواهیم و نخواهیم این بستر در حال رشد و تکامل است و لازم است این نکته را قبول کنیم که مقاومت در برابر راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی تنها به ضرر ما تمام خواهد شد.

بسته به اینکه فروشگاه اینترنتی به چه صورتی طراحی شده باشد ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن متفاوت خواهد بود زیرا طبیعتا طراحی سایت فروشگاهی آماده با طراحی سایت به صورت اختصاصی تفاوت‌های بسیار زیادی با هم خواهند داشت.

تفاوت طراحی سایت اختصاصی یا قالب آماده، کدام یک بهتر است؟

با پیشرفت تکنولوژی نه تنها بسیاری از افراد علاقمند شده‌اند تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین و اینترنتی درآورند بلکه مهارت مهارت طراحی سایت نیز بسیار گسترش پیدا کرده و طراحان و برنامه نویسان توانسته‌اند با خلاقیت‌های خاصی که از خود نشان می‌دهند انواع فروشگاه اینترنتی، سایت‌های شرکتی و وبلاگ و .. را با قابلیت و ویژگی‌های متنوع برای مشتریان طراحی نمایند.

یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که اگر مایلید فروشگاه اینترنتی جمع و جوری راه‌اندازی نمایید و بخشی از فروش خود را از طریق این فروشگاه آنلاین ادامه دهید یک سایت آماده برای شما کارآمد خواهد بود اما اگر قرار است آرام آرام این فروشگاه اینترنتی گسترش یابد و بعدها کسب و کار سنتی شما به طورکل به یک فعالیت اینترنتی تبدیل شود، بهتر است با طراحی سایت اختصاصی قابلیت‌های بیشتری را برای خود فراهم آورید تا در آینده دچار مشکل و چالش خاصی نشوید. در ادامه به این پرسش پاسخ خواهیم داد که چرا سایت فروشگاهی آماده نمی‌تواند در آینده نیاز شما را برآورده نماید.

پس از طراحی سایت آماده لازم است خودتان به مدیریت آن بپردازید، برخی افراد به دلیل نداشتن دانش کافی نمی‌توانند از ابزارها و سیستم‌های مدیریت محتوا به درستی استفاده نمایند.

به جهت استفاده از قالب‌های آماده از نظر ظاهری با بسیاری از سایت‌های دیگر تشابه پیدا خواهد کرد.

بنابراین پیشنهاد این است که چنانچه می‌توانید خودتان مدیریت محتوای سایت وردپرسی‌تان را بر عهده بگیرید، از طراحی سایت فروشگاهی آماده استفاده کنید.

ولی چنانچه شناختی از چگونگی طراحی سایت، استفاده از ابزارها و ... در مدیریت سایت ندارید و با استانداردهای لازم بیگانه هستید پیشنهاد می‌کنیم سایت فروشگاه اینترنتی که با استفاده از سایت آماده طراحی شده است را به کناری گذاشته و سایت اختصاصی را انتخاب کرده و طراحی آن را نیز به طراحان حرفه‌ای بسپارید.

 

طراحی سایت اختصاصی چگونه است؟

پیشتر به این موضوع اشاره کردیم که این نیاز شماست که مشخص می‌کند داشتن سایت اختصاصی برای شما بهتر است یا سایت آماده؛ به عنوان مثال اینکه شما به چه امکاناتی در سایت نیاز دارید و علاقمندید شکل و ظاهر صفحات سایت شما چگونه باشد و یا پنل ادمین چه ویژگی‌ها و امکاناتی داشته باشد، همه این موارد در انتخاب شما موثرند.

بنابراین اگر بخواهیم طراحی یک فروشگاه اینترنتی را به شرکت طراح بسپاریم المان‌های بسیاری از قبیل سرعت، عملکرد، هزینه و نگهداری و .. وجود دارد که می‌تواند تعیین کند بهتر است سایت فروشگاهی آماده را انتخاب کرد و یا طراحی سایت اختصاصی را سفارش داد. زیرا همان طور که می‌دانید هر یک از این دو شکل طراحی سایت، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مزایای استفاده از سایت آماده

در ادامه ما به  به مزایای سایت آماده خواهیم پرداخت.

ارزان بوده و هزینه کمتری بر دوش شما می‌گذارند.

امکان و قابلیت سفارشی سازی در آن‌ها به خوبی در نظر گرفته شده است به طوری که می‌توانید چیزهایی مانند فونت، اندازه متن، طرح‌بندی، رنگ‌ها و ... را برای طراحی سایت انتخاب کنید و یا تغییر دهید.

نیاز به اطلاع از مهارت خاصی ندارند و بدون کدنویسی و تنها با استفاده از افزونه می‌توانید سایت دلخواه را طراحی کنید.

مقیاس پذیرند به این صورت که می‌توانید صفحات و مطالب جدید را به آن اضافه کنید.

قالب‌هایی که برای فروشگاه اینترنتی آماده ارائه شده‌اند، نیاز به هزینه خاصی ندارند و بخش پششتیبانی می‌تواند مشکلات آن‌ها را به راحتی برطرف نماید.

فروشگاه اینترنتی آماده سئو فرندلی است به این معنا که اگر به طور کامل برای سئو بهینه‌‌سازی نشده باشد، می‌توان از افزونه‌های مختلفی که برای این منظور طراحی شده است استفاده کرد.

 

مزایای استفاده از طراحی سایت اختصاصی

امنیت یکی از ویژگی‌های سایت‌های اختصاصی و سفارشی به شمار می‌آید زیرا سیستم عامل‌های اوپن سورس یا منبع باز پروژه‌هایی همگانی به شمار می‌آیند و اغلب برای کسب و کارهای بسیار بزرگ و مهم مناسب نمی‌باشند. در حالی‌که سایت اختصاصی به این معنی است که شما کار خود را به یک طراح حرفه‌ای خواهید سپرد و کمتر قربانی مشکلات پیش پا افتاده خواهید شد.

امکان تعمیر و نگهداری یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی بیشتر است زیرا طراحی که انتخاب کرده‌اید متعهد می‌شود تا به روزرسانی‌ها به درستی و به موقع انجام پذیرند.

خلاقیت یکی از ویژگی‌هایی است که شما را از دیگران متمایز می‌کند اما گاهی در دنیای پر رقابت کسب و کارهای آنلاین، این موضوع تنها کافی نیست بلکه لازم است قابلیت‌ها و توانایی و زیبایی سایت شما از دیگران بیشتر باشد همین امر سبب می‌شود تا فروشگاه اینترنتی شما از دیگران متمایز شود.

از آن جا که محتوا در سئو سایت اهمیت و تاثیر بسزایی دارد، اگر فروشگاه اینترنتی شما به صورت اختصاصی طراحی شده باشد نه تنها به خوبی نمایش داده خواهد شد بلکه در خصوص سئو سایت نیز موفق‌تر عمل خواهید کرد.

کلام آخر

چنانچه قصد طراحی سایت برای فروشگاه اینترنتی و یا کسب و کارهای دیگر خود دارید نکته مهم توجه به نیازی است که احساس می‌کنید. پس از آن بودجه‌ای که دارید می‌تواند به شما کمک نماید تا تصمیم بهتری در این خصوص اتخاذ نمایید. اگر سایتی می‌خواهید که به خوبی طراحی شده باشد و ظاهر زیبایی نیز داشته باشد، مجموعه سایت دیزاین جایی است که به دنبالش هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر سری به وب سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://sitedesign.ws/ بزنید.

تماشاخانه ببینید| یک جابجایی غول آسا/ یک معمای قدیمی حل شد؛ چگونه ۲۵۰ فیل سوار کامیون می‌شوند؟ پرده‌برداری از قاچاق سفره‌ماهی‌ها از ایران/ این ماهی در خطر انقراض است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایت فروشگاهی آماده طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی سایت فروشگاه راه اندازی سایت آماده طراحی شده ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟