Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در کارگروه پایش کارت بازرگانی و کمیته اقدام ارزی استان اظهار داشت: رفتار تجاری کلیه دارندگان کارت بازرگانی در این کارگروه رصد می‌شود و مشکلات ارزی و تعهدات ناشی از صادرات در چارچوب قانون رسیدگی می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ تیمور پورحیدری در دومین جلسه کارگروه پایش کارت بازرگانی و کمیته اقدام ارزی استان درسال جاری که با حضور اعضای اصلی کارگروه در محل این اداره کل برگزار شد گفت: وضعیت کارتهای بازرگانی از حیث مبادلات تجاری بر اساس مستندات موجود در حوزه های تخصصی با تحلیل نحوه فعالیت های آنها توسط اعضا بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صمت گیلان با بیان اینکه با دارندگان کارت های مشکوک به اجاره و یا فعالیت غیر متعارف نظارت و برخورد قانونی انجام می شود، تصریح کرد: عملکرد شفاف دارندگان کارت بازرگانی با توجه به سامانه ای شدن کلیه امور مورد انتظار است لذا عملکرد مثبت فعالین تجاری باعث خرسندی و افتخار ماست ولی با موارد تخلف برخورد قانونی می گردد.

وی به برخط بودن کلیه فعالیتهای تجاری در سامانه جامع تجارت اشاره نمود و گفت: 731 کارت بازرگانی در استان فعال هست که خدمات و عملکرد صدورکارت بازرگانی و مدارک مرتبط در این سامانه انجام می گردد و فرایند آن نیز بسیار شفاف است و لذا قابلیت تغییر و تفسیرندارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارت بازرگانی دارندگان کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی

اسدالله عباسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) بمناسبت هفته زمین پاک در آیین اهدای (کارت شهریار) همیار پسماند در شهر لاهیجان حضور یافت و با دانش‌آموزان فعال در حوزه تفکیک زباله از مبدا گفتگو صمیمی داشت.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نقش آموزش در مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش، بسیار در مدیریت پسماند و آموزش به دانش آموزان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده و دانش آموزان باید مسئله تفکیک زباله از مبدا را جدی گرفته و آن را اجرایی کنند، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند در گیلان است که با تلاش دولت سیزدهم در گیلان و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تمامی شهرستان‌های استان، هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا در این استان موفق شدند تفکیک زباله از مبدا را آغاز و اجرایی کنند.


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به  خطرات زیست محیطی در صورت عدم رعایت تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند بیان کرد: باید فرهنگ مدیریت پسماند را در بین دانش آموزان و خانواده‌های ایرانی جا انداخت، زیرا اگر آنان بدانند که انجام چنین کاری چه میزان در کاهش مشکلات زیست محیطی مفید است قطعا به انجام آن روی خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند