Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@02:19:33 GMT

لاپید از قبال سفر بایدن به دنبال دستاورد انتخاباتی است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۴۶۵۷

لاپید از قبال سفر بایدن به دنبال دستاورد انتخاباتی است

‍‍‍‍‍‍

کارشناس مسائل اسرائیل گفت: لاپید از سفر بایدن به فلسطین اشغالی دنبال دستاورد انتخاباتی است.

محسن فایضی کارشناس مسائل اسرائیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گفت: لاپید از سفر بایدن به فلسطین اشغالی دنبال دستاورد انتخاباتی است و تشکیل ناتوی عربی دور از واقعیت است.

وی افزود: اولین برگ برنده در بین مقامات اسرائیلی، سیاست خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپید از سفر بایدن به فلسطین اشغالی دنبال دستاورد انتخاباتی است.

کارشناس مسائل منطقه گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می خواهد در مقابله با نتانیاهو، عادی‌سازی روابط با اعراب را به اسم خود تمام کند. طبق گفته رسانه‌ها جو بایدن یک قراردادی را در ریاض رونمایی خواهد کرد که حداقل آن ائتلاف پدافندی بین اسرائیل و کشورهای عربی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فایضی افزود: تشکیل ناتوی عربی یک مقدار دور از واقعیت است. اردن، مصر، کویت و عراق کمتر همراه هستند که ناتو شکل بگیرد. عادی سازی روابط برای لاپید خیلی مهم است چون در فضای انتخاباتی قرار دارد.

کارشناس مسائل اسرائیل خاطرنشان کرد: سفر بایدن برای اسرائیلی‌ها خیلی مهم است چون به دنبال بستن قراردادهای سنگین نظامی با ارتش آمریکا هستند. سفر جو بایدن برای این مهم است چون در یک فضای ضدایرانی، اسرائیلی‌ها دنبال دستاوردهای نظامی هستند.

وی گفت: در فضای فرودگاه بن گوریون چند سامانه پدافند هوایی مستقر کرده بودند نه برای دفع حملات بلکه برای تزئینات و نمایش. قرار است قراردادهای سنگین نظامی بین ارتش آمریکا و ارتش اسرائیل بسته شود. اسرائیل به طور جدی به دنبال تقویت پدافند خود است که این بدون همراهی آمریکا و بالاخص کمک مالی امکان پذیر نیست. این دومین دستاورد سفر بایدن به سرزمین‌های اشغالی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بایدن ایالات متحده آمریکا کارشناس مسائل سفر بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است