Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص اندازه موی سر کارکنان وظیفه اظهار داشت: طبق آخرین بخش نامه‌ در سال ۹۸ اندازه موی سر کارکنان وظیفه مشخص و برای اجرا در کلیه مراکز آموزش و یگان های نیروهای مسلح و دستگاه‌های غیر نظامی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جزئیات این ابلاغ از سال ۹۸ تاکنون تغییری نکرده است، تصریح کرد: بر اساس این ابلاغیه اندازه موی سر کارکنان وظیفه با مدرک تحصیلی دیپلم و پایین تر در مراکز آموزش رزم مقدماتی با نمره ۱۰ و با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر با نمره ۱۶ خواهد بود.

وی گفت: اندازه موی سر کارکنان وظیفه در یگان‌های خدمتی اعم از سرباز و سرجوخه با نمره ۱۰ تا ۱۶ و درجه دار و افسر با نمره ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.

دریادار دوم رحیمی پور در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص آیا تمام یگان ها و مراکز آموزش از این دستور ابلاغی در خصوص اندازه موی سر سربازان تمکین می کنند یا خیر ؛ گفت:این موضوع در مراکز آموزشی و یگان‌های خدمتی در حال اجراست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد

به گزارش پارس نیوز؛  روز دوم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین پیگیری شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد. نماینده سنگاپور با نمره ۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • خوشمزه‌های مضر را با نوشابه نخورید!
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • کیانی برای دومین بار مدل طلا را کسب کرد
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی