Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش روز پنجشنبه روابط‌عمومی این اداره‌کل، احمد آخوندی در آیین برگزاری جشنواره “بهشت میوه‌ها “در بافت تاریخی نصرآباد پیشکوه شهرستان تفت افزود:البته این مسئله مستلزم همراهی جامعه محلی و مردم به‌عنوان ذی‌نفعان اصلی این برنامه‌هاست.

وی  بابیان این‌که مردم تاکنون به‌خوبی از برگزاری رویدادهای گردشگری استقبال کرده‌اند گفت: یکی از ویژگی‌های مهم و جالب‌توجه این رویدادها عرضه محصولات و فراورده‌های جانبی یک میوه و محصول است که بازار خوبی را به‌خصوص برای روستاییان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آخوندی گفت: هر منطقه با برگزاری رویدادهای مختص خود می‌تواند برند شود و دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به‌خوبی می‌توانند این جاذبه‌ها را شناسایی کنند و به ما در برگزاری آن‌ها کمک کنند.

وی با اشاره جشنواره بهشت میوه ها در نصر آباد تفت افزود:معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری این دهستان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است

آخوندی تصریح کرد: معرفی میوه‌ها و  گیاهان دارویی خاص این منطقه، صنایع‌دستی، غذاها و بازی‌های محلی همچنین معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این دهستان از بخش‌های مختلف این رویداد گردشگری است.

جشنواره بهشت میوه‌ها با همکاری استانداری یزد، اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، فرمانداری، بخشداری و جهاد کشاورزی شهرستان تفت، شورای اسلامی و دهیاری دهستان نصرآباد و بخش خصوصی برگزار شد.


 

برچسب‌ها یزد جشنواره میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد جشنواره میراث فرهنگی یزد جشنواره میراث فرهنگی میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان مهرزاد در جلسه بررسی برنامه‌ها و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هورامان با اشاره به لزوم اجرای ضوابط اعلام شده از سوی سازمان یونسکو اظهار داشت: باید در این راستا کمترین تغییرات را در منطقه هورامان به لحاظ بافت فرهنگی تاریخی، آداب و رسوم، معماری و طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه داشته باشیم
وی با بیان اینکه مراسم پیرشالیار و مراسم کومسای سال گذشته ثبت جهانی شد از برگزاری مراسم فرهنگی تاریخی کومسای در اواسط اردیبهشت ماه در منطقه اورامان خبر داد
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین از برگزاری جشنواره سماق در روستای ژان از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: این مراسم امسال در این روستای تاریخی و جهانی با حضور گردشگران داخلی و میهمانان خارجی برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی