Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@12:26:54 GMT

زمان اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان مشخص شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۰۶۳۳

زمان اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان مشخص شد + جزئیات

وزیر آموزش و پرورش گفت: از ابتدای هفته آینده با ارسال شیوه‌نامه اجرایی برابر آئین نامه ابلاغی هیات دولت، رتبه‌بندی معلمان عملا وارد فاز اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف نوری امروز _پنجشنبه بیست و سوم تیرماه_ در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: شیوه‌ای که دولت سیزدهم در پیش گرفته خدمتگزاری به مردم و رعایت عدالت در میان اقشار مختلف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مردمی سازی را دیگر خط مشی دولت سیزدهم عنوان و تصریح کرد: این کار سبب افزایش مشارکت و همگرایی میان دولت و مردم شده است.

نوری افزود: شفافیت در کارها دیگر شیوه ایست که این دولت در پیش گرفته است چرا که معتقد است اعتماد مردم افزایش یافته و نشان می دهد کارگزاران و مسئولان نظام با مردم صادق هستند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه تعلیم و تربیت طی یکسال اخیر گفت: تغذیه رایگان دانش آموزی، پرداخت موردی رفاهیات، تکمیل و احداث سالن های ورزشی و چمن های مصنوعی و همچنین تغییر وضعیت بیمه تکمیلی همکاران از جمله اقدامات انجام گرفته بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای هفته آینده هم با ارسال شیوه نامه اجرایی برابر آئین نامه ابلاغی هیات دولت، رتبه بندی معلمان آغاز می‌شود تا بخش اعظمی از مشکلات معیشتی آنها کاسته شود.

نوری همچنین با اشاره به ازسرگیری آموزش حضوری در مدارس کشور از فروردین سال جاری، گفت: بازگشایی مدارس گامی عملی در راستای بسط عدالت آموزشی و تربیتی خواهد بود و امید می رود وضعیت علمی دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو بسیار بهتر از گذشته شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین به متناسب نبودن خروجی این وزارتخانه و آموزش عالی با بازار کار اشاره و تصریح کرد: باید خروجی آموزش ما تولید نیروی کار باشد که این مهم بدون همکاری خانواده‌ها و توسعه هنرستان‌ها میسر نخواهد بود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، توجه بیشتر به کشاورزی و گردشگری و تغییر نگرش مردم نسبت به دروس هنرستانی شاهد کاهش آمار بیکاری در شهرستان اسلام آبادغرب باشیم.

نوری در پایان کشاورزی و گردشگری را از ظرفیت های بزرگ شهرستان اسلام آباد غرب برشمرد و گفت: بدون شک اگر از این دو ظرفیت به نحو شایسته ای استفاده شود می توان شاهد رفع و کاهش بسیاری مشکلات اقتصادی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 588207

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدارس کرمانشاه طرح رتبه بندی معلمان لایحه رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق اجرای طرح رتبه بندی معلمان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل‌های تمدن ساز اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند عاملی برای پیشرفت، تمدن سازی و جامعه سازی در کشور است و آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار مهمترین نقش را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شیوه نامه جدید مدارس غیردولتی به جایگاه و نقش معلمان مدارس غیردولتی توجه ویژه‌ای شده است، اضافه کرد: در این شیوه نامه جایگاه معلمان این مدارس احیا شده و وضعیت پرداختی حقوقی این افراد متفاوت خواهد بود. بی شک معلمان مدارس غیرانتفاعی که حقوق مناسب دریافت نمی‌کنند، نمی‌توانند انتظارات تعلیمی و تربیتی در حوزه تربیت دانش ِآموزان در تراز انقلاب را برآورده کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بحث شهریه مدارس غیردولتی مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی خواهند بود و وضعیت و ساز و کار پرداخت شهریه به استان‌ها تفویض شده است. در این شیوه نامه افزایش شهریه مدارس پایین دستی و مدیریت شهریه مدارس بالادستی پیش بینی شده است.

محمودزاده با اظهار اینکه تقویت مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و تربیتی از دیگر اهداف شیوه نامه جدید است، گفت: فعالیت‌های پرورشی در سه محور برنامه‌های تمهیدی، ترویجی- تبلیغی و تعمیقی برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6095982

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود