Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور در بیست و هفتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویان کشور که امشب در رواق شیخ حرعاملی حرم نطهر رضوی برگزار شد اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویان کشور با عید ولایت متقارن شده است.

وی بیان کرد: اگر حال حاضر کره خاکی را با سال ۱۳۵۷ مقایسه کنیم متوجه تغییرات بزرگ و عظیمی در کره خاکی می شویم که تمام آنها متاثر از پیروزی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به این که انقلاب اسلامی یک سرآغاز مهم و تعیین کننده برای بشریت است ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ حکومتی به غیر از سوسیالیست، کمونیست، امپریالیسم و کاپیتالیسم وجود نداشت و هر جامعه ای باید یکی از گروه های شرق یا غرب می‌بود.

سردار سلیمانی ضمن یادآوری پیش بینی امام راحل(ره) در مورد شنیده شدن صدای خورد شدن استخوان های مارکسیست گفت: انقلاب اسلامی با برنامه های بزرگ و راهبردی کار خود را آغاز کرد و در همان ابتدا ملت ایران توانست در برابر قدرتمندترین رژیم منطقه که شریک سلطه گری های آمریکا بود شکست دهد و اولین مرحله تکاملی انقلاب همین پیروزی بود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در یک سرزمین حساس راهبردی واقع شده است اذعان کرد: جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که به ملت ایران‌ ارزانی شد.

 رئیس بسیج مستضعفین کشور افزود: مهم ترین چشم انداز حکومت اسلامی، دولت اسلامی و استقرار نظام اسلامی است که زمینه ساز ظهور خورشید ولایت می باشد.

سردار سلیمانی یادآور شد: یکی از اهداف مهم دوره طرح ولایت این است که در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: حضرت آقا در طی سال های ۹۸، ۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر رویکرد تحول و پیش قراولی جوانان و دانشجویان تاکید داشتند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: دانشجویان طلایه داران دولت اسلامی و تحقق آن هستند؛ همچنین دانشجویان طلایه داران جامعه مدنی و مهدوی‌اند و بسیار تاثیرگذار بر روی تولد تمدن نوین اسلامی می باشند.

سردار سلیمانی ضمن اشاره به تغییر شرایط فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فلسطین جان تازه ای یافت و بارها شاهد پیروزی های مسلمانان در کشورهای همجوار بودیم.

وی اذعان کرد: چشم های جهانیان و هر ملت آزادی خواه به جمهوری اسلامی دوخته شده است و برگزاری دوره طرح ولایت باید در عرصه های بزرگتری انجام شود و نباید در همین حد متوقف شویم.

رییس بسیج مستضعفین خطاب به دانشجویان گفت: هر کدام از شما به عنوان عنصر تشکیلاتی می توانید سر منشأ  تحقق گام دوم انقلاب باشید.

سردار سلیمانی با بیان این که انقلاب اسلامی یک رسالت جهانی است عنوان کرد: سرود سلام فرمانده حتی در کشورهای همجوار مورد توجه قرار گرفت این توجه به آن معناست که انقلاب مسیر انتشار تفکر نجات بشریت از چنگال سیاهی و جهل صهیونیستی، را به آنها نوید داده است.

وی بیان کرد: ما هم اکنون وارد قرنی شده ایم که امام راحل وعده آن را داده بود و همه ما به تحقق وعده های امام و رهبرمان ایمان داریم.

رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به این که روند برای نظام های سلطه گر رو به فروپاشی و برای انقلاب اسلامی رو به جلو است گفت: سفر بایدن به منطقه غرب نمی‌تواند این روند را تغییر دهد، تا جایی که تئورسین‌های خود غرب هم بر این باورند که تمدن غرب دیگر حرف جدیدی برای بشریت ندارد و تفکرات آنان پوسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین طرح ولایت پیروزی انقلاب اسلامی رئیس بسیج مستضعفین کشور دوره طرح ولایت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم