Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید غدیر افزود: در غدیر انتخاب رهبری حزب خدا اتفاق می‌افتد آن هم رهبری که فقط و فقط هدف و آرمانش جلب رضایت خداست.

وی با اشاره به اینکه در عید مبعث رسالت و در عید غدیر امامت و ولایت مطرح است تصریح کرد: در عید غدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه‌ای دارند و آن این است که این عید که برای کامل کردن دین می‌آید خدایی نکرده باعث تفرقه نشود و همگان باید مواظب این مهم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه جشن غدیر جشن امام معصومی است که منصوب خدای تعالی است گفت: جامعه اسلامی در رابطه با امامت هیچ اختلافی با هم ندارند و همه مسلمانان این مهم را قبول دارند اما یک اختلاف اعتقادی در جایگاه امام وجود دارد و گروهی این مهم را از اصلی از اصول دین و گروهی دیگر فرعی از فروع دین می‌دانند. 
وی با اشاره به اینکه غدیر جشن نصب امامی است که خودش در راه اجرای عدالت شربت شهادت نوشید افزود: پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج سه محور اساسی وحدت، معنویت و مقاومت برای ۲ محور اول را داشت. 
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو گفت: این هفته آغاز هفته بهزیستی بوده و خدمت کسانی که در این مجموعه برای زندگی بهتر خواهران و برادران ایمانیشان تلاش می‌کنند، عبادت است.
وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته تأمین اجتماعی افزود: امیدوارم مسئولان تامین اجتماعی هر چه زودتر حقوق بازنشستگان و مطالبه آنان را بررسی و خبر خوشی را به بازنشستگان کشور اعلام کنند.
امام جمعه کرمان با اشاره به مناسبت دیگر این هفته تصریح کرد: سالروز تاسیس شورای نگهبان در این هفته است این شورا ۲ وظیفه مهم و اساسی که اولین ناظر بر قوانین مجلس برای رعایت اسلامیت و دومی حفاظت از قانون اساسی کشور است را دارد.
وی همچنین در خطبه‌های اول نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی آن را یکی از ریشه‌های اصلی سعادت نامید و گفت: عنصر اصلی تقوا ۲ چیز است که اگر رعایت شود همگان متقی می‌شوند و آن ۲ چیز ابتدا یاد خدا در همه صحنه‌ها چه آشکار و پنهان و دومی توجه به حضور و وجودِ دادگاه عدل الهی است.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم کرمان امام جمعه کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم کرمان امام جمعه کرمان عید سعید غدیرخم کرمان امام جمعه کرمان امام جمعه کرمان عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال