Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیر بیمه های اتومبیل کارگزاری رسمی بیمه مستقیم بر خط سایپا، از برقراری پوشش بیمه بدنه رایگان همزمان با تحویل حضوری خودرو، خبرداد.

 

 

   به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا شهرابی، بیان کرد:خودروهای صفر کیلومتر تولیدی گروه خودروسازی سایپا همزمان با تحویل حضوری تحت پوشش بیمه بدنه رایگان قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   

وی اذعان داشت که با تصویب هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا و در راستای مشتری مداری و ایجاد اطمینان خاطر برای خریداران, از ابتدای مرداد ماه سال جاری هر دستگاه خودرو که با انتخاب خریدار به صورت حضوری تحویل می شود تحت پوشش بیمه بدنه ۱۵ روزه رایگان قرار می گیرد.

مدیر بیمه های اتومبیل کارگزاری رسمی بیمه مستقیم بر خط سایپا، اظهار داشت که امکان خرید بیمه نامه برای مدت باقیمانده یک ساله نیز فراهم شده و خریداران می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه بدنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • خبر معاون وزیر راه برای خریداران مسکن
  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا