Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، سازمان بسیج شهرداری تهران با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نگاهی نو و خلاقانه، به برپایی نمایشگاهی در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام کرده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، هادی سهامی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، ضمن اعلام این خبر، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، معرفی حجاب برتر، فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف و حجاب و حمایت از تولیدات ملی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان آن که حجاب به معنای انزوای زنان نیست گفت: اسلام به دنبال رشد فکری، علمی، اجتماعی، سیاسی و مهمتر از همه رشد معنوی زنان است و همه‌ تعالیم اسلام از جمله مسأله‌ حجاب، بر این اساس است. مسأله‌ حجاب، به معنای منزوی کردن زن نیست اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد، برداشتش کاملاً غلط و انحرافی است.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: اسلام برای زن حجاب را معیّن کرده است و رعایت حجاب، مایه امنیت برای زن و مرد مسلمان است.

سهامی همچنین از برپایی دو موکب مهم در این نمایشگاه خبر داد و گفت: موکب غدیر و همچنین موکب «از ولایت پدر تا اربعین پسر» با هدف آشنایی با سیره اهل بیت(ع) و به ویژه فرهنگ عاشورایی و حسینی در غرفه عفاف و حجاب در این نمایشگاه برپا می شود.

گفتنی است نمایشگاه عفاف و حجاب از ۲۱ تیرماه آغاز شده و تا ۳۱ تیر ماه در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موزه ملی انقلاب اسلامی حجاب و عفاف شهرداری تهران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد