Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت لیست استقلالی‌ها چندان بد نیست. آن‌ها می‌توانند با قرض دادن یکی دو بازیکن همچنان به فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ استقلالی‌ها دیرتر از سایر تیم‌ها فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کردند اما در همان فرصت کوتاه با دست پر ظاهر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در حال حاضر هم مشکل ثبت قرارداد در لیست بزرگسال در این تیم وجود دارد و هم بحث اینکه آیا توانایی خرید سهمیه لیگ برتری دیگر هم دارند یا خیر.

وضعیت لیست بزرگسالان استقلال

در حال حاضر لیست بزرگسالان استقلال به شرح زیر است:

حسین حسینی  - محمدحسین مرادمند - روزبه چشمی   - آرش رضاوند  - سعید مهری - مهدی مهدی‌پور - امین قاسمی‌نژاد  -کوین یامگا - محمدزبیر نیک‌نفس - سینا خادم‌پور - جعفر سلمانی  - آرمان رمضانی - عزیزبک آمانوف - رافائل سیلوا - ارسلان مطهری - پیمان بابایی - رضا میرزایی - سجاد شهباززاده  -سیدمحمد حسینی  

در این لیست، آبی‌ها تنها یک جای خالی دارند اما ۳ نام در اطراف این تیم دیده می‌شود. کاوه رضایی که در یک‌قدمی آبی‌ها حضور دارد، عارف غلامی که هنوز تکلیف تمدید قراردادش مشخص نیست و البته محمد محبی که مدت‌ها است آبی‌ها در پی جذب او هستند. برای حل این مشکل البته احتمالا سینا خادم پور، آرش رضاوند و امین قاسمی‌نژاد از جمع استقلالی‌ها جدا می‌شوند.

سهمیه‌های زیر ۲۵ سال

هر تیم لیگ برتری حق استفاده از ۴ بازیکن زیر ۲۵ سال در لیست خود دارد که آبی‌ها در این پست از هر ۴ سهمیه استفاده کرده‌اند:

علیرضا رضایی - صالح حردانی - ابوالفضل جلالی - رضا آذری  

۳ بازیکن دیگر این تیم به نام‌های متین کریم‌زاده، آرش داجلیری و زکریا مرادی در این لیست قرار می‌گیرند که احتمالا به دیگر تیم‌ها قرض داده خواهند شد. درباره ابو‌الفضل جلالی گفته می‌ؤود او در لیست بزرگسالان قرار دارد اما این بازیکن متولد سال ۱۳۷۷ است و در لیست زیر ۲۵ ساله‌ها حضور دارد نه در لیست بزرگسالان.

وضعیت زیر ۲۳ ساله‌ها

در این بخش آبی‌ها دستی باز دارند و می‌توانند ۲ بازیکن دیگر هم جذب کنند.

بازیکنان استقلال در این لیست امیرعلی صادقی، فردین رابط ، سبحان خاقانی، سینا سعیدی‌فر، امیرحسین حسین‌زاده، امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری هستند.

پیشتر گفته شده بود  محمد حسین زواری سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود اما این گونه نیست. در دستورالعمل سازمان لیگ گفته شده هر بازیکنی با ۳ بازی در لیگ برتر سهمیه حساب می‌شود اما زواری فصل گذشته سهمیه زیر ۲۱ سال صنعت نفت محسوب می‌شد و چون جزو سهمیه زیر ۲۵ سال و زیر ۲۳ سال نبوده، پس استقلال تا این لحظه تنها ۵ سهمیه لیگ برتری جذب کرده و هنوز می‌تواند در این زمینه بازیکن جذب کند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ بیست و دوم لیست بزرگسالان زیر ۲۵ سال لیگ برتری آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک