Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان سلمان حاجتی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شادگان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم، طرح عیدانه که به ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده در شهرستان اجرا شده است را تا ۶ مردادماه تمدید کرد.

او می گوید: در این طرح عیدانه، شرایط ویژه‌ای جهت ترخیص وسایل نقلیه متوقف در پارکینگ در نظر گرفته شده است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به نرم افزار کاربردی "پلیس من" یا همه دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به انجام مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شادگان طرح عیدانه ترخیص وسایل نقلیه با در نظر گرفتن تسهیلات تشویقی عدم نیاز به داشتن بیمه، گواهینامه، تقسیط صورت وضعیت خلافی انجام می‌شود.

سروان حاجتی گفت: شرایطی فراهم‌شده که مالکان این خودروها، برای ترخیص خودرو‌های خود اقدام کنند، لذا من از مالکان و رانندگان خودرو‌ها می‌خواهم از این فرصت نهایت استفاده را کرده و نسبت به ترخیص خودرو توقیفی خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توقیف خودرو وسایل نقلیه ترخیص وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند

ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور کیش یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث توسط راکبین موتورهای شارژی در کیش را ارتقاء دانش افراد در حوزه فرهنگ ترافیک عنوان کرد.

سرهنگ مهدی توانگر امروز (هشتم اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود : راکبین کلیه موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی در ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه در سینما لبخند هستند.

وی افزود: برابر تماس‌های مکرر مردمی با سامانه ۱۲۰ و اهمیت حفظ برند فرهنگ ترافیک کیش، موتورهای شارژی فاقد پلاک، موتور راکبین فاقد کلاه ایمنی و دارای تخلفات ترافیکی توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: با احترام به حقوق دیگران، رعایت قوانین فردی و اجتماعی برای حفظ آرامش و امنیت اجتماعی در جزیره کیش تلاش کنیم به نحوی که شاهد برخورد و توقیف با هیچ دستگاه موتور شارژی نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال