Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه راند دوم از سری مسابقات موتورسواری "هارد اندرو" قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان کنگاور برگزار شد.

جواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در پایان این مسابقات در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری مسابقات هارد اندرو قهرمانی کشور به میزبانی کنگاور، اظهارکرد: این مسابقات در سه کلاس در معدن سنگی نزدیک به روستای قره گوزلو کنگاور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 70 رایدر موتورسوار از 20 استان کشور در این مسابقات در یک مسیر صعب العبور و چالشی باهم رقابت کردند که در پایان نفرات اول تا سوم هر کلاس مشخص شدند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه ادامه داد: در کلاس E1 حسام خوئینی از قزوین، محمد پورکت باد از کرمانشاه و رحمان علیخانیان از مازندران درجایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در کلاس E2 نیز حمیدرضا یوسفی از قزوین قهرمان شد و کامران بهرامیان از مازندران و ابراهیم شاه محمدی از قزوین در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

کرانی گفت: در کلاس E3  هم مهران عسگری از قزوین در جایگاه اول، مصطفی پور و وثوق تور از گیلان در جایگاه دوم و حسین احمدی از قزوین هم در جایگاه سوم قرار گرفتند.

وی به استقبال خوب مردم از این رویداد ورزشی اشاره کرد و افزود: حدود هزار نفر از مردم منطقه برای دیدن این مسابقات به کنگاور آمده بودند و تماشاگر مسابقات بودند.

وی با گلایه از عدم حضور مسئولین ورزش استان در این مراسم، اظهار کرد: متاسفانه علیرغم اینکه این مسابقات یک رویداد کشوری بود و رئیس فدراسیون هم در آن حضور داشت، اما از مسئولین استانی هیچکس در این مسابقات حاضر نشد که جای گلایه  دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری كرمانشاه مسابقات کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه