Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@13:48:35 GMT

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۹۸۸۵۷

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی استان مرکزی

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان تفرش از نظر وضعیت شیوع کرونا قرمز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت برای شهرستان‌های کشور که از ۲۵ تیرماه ماه اجرای می‌شود یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رنگ‌بندی شهرستان تفرش در وضعیت قرمز، شهرستان‌های اراک، آشتیان، دلیجان و فراهان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های خنداب، ساوه، شازند و محلات در وضعیت زرد و شهرستان‌های زرندیه، کمیجان و خمین در وضعیت آبی قرار دارند.

تعداد شهرهای با وضعیت قرمز کشور از ۳۴ شهر به ۵۵ شهر و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۶۹ شهر به ۸۴ شهر افزایش‌یافته است.

گفتنی است وضعیت قرمز به معنای خیلی پرخطر، وضعیت نارنجی به معنی پرخطر و رنگ‌های  زرد و آبی در اعلام رنگ‌بندی‌های کرونایی به معنای وضعیت‌های خطر متوسط و کم‌خطر هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان در وضعیت وضعیت نارنجی وضعیت قرمز رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کلانشهر اصفهان برمدار قرمز، زرد ونارنجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ایستگاه‌های سنجش فعال با میانگین ۱۱۱ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه‌های احمدآباد با ۱۵۴، پروین ۱۶۹ و زینبیه ۱۷۴ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم است.
همچنین امروز شاخص کیفی هوا در مناطق انقلاب با ۱۱۱، خرازی ۱۱۶، دانشگاه صنعتی ۱۳۸، قهجاورستان ۱۲۵ وشهر‌های زرین شهر با ۱۲۷ ونجف آباد با ۱۱۷ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اما شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های کردآباد با ۸۹، میرزا طاهر ۸۷، ولدان ۹۸، کاوه ۸۹، فیض ۹۵، فرشادی ۷۹، سپاهان شهر ۹۰، رهنان ۹۶، پارک زمزم ۹۶ وشهر‌های خمینی شهر با ۶۹، سگزی ۹۵، مبارکه ۸۳، شاهین شهر ۸۰ وکاشان ۷۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه: در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • امیرعبداللهیان: در مسیر تدوین نقشه راه برای بازگشت روابط طبیعی ایران و مصر هستیم
  • در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت روابط ایران و مصر هستیم
  • وضعیت قرمز در بازار طلا؛ ۲ سیگنال «رافائل» به بازار سکه
  • هوای کلانشهر اصفهان برمدار قرمز، زرد ونارنجی
  • هفت پله قرمز بورس
  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • هشدار نارنجی برای استان‌های غربی و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی | ویدئو