Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصادف یک انتخاب است و ما می‌توانیم با یک رانندگی خوب رانندگی ایمن را انتخاب کنیم و جای آن را با رانندگی پر خطر عوض کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ محمد رازقی صبح امروز دربرنامه زنده شهرامن دراستودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و درخصوص برخورد با تخلفات خودرو‌های حادثه ساز و نحوه اعمال قانون آن‌ها توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رازقی گفت: برخورد با تخلفات خودرو‌های حادثه ساز بیشتر در بزرگراه‌ها صورت می‌گیرد و برخورد با این تخلفات با خودرو‌هایی است که مرتکب تخلف سرعت و سبقت می‌شوند.

وی افزود: بخش دیگری از برخورد با تخلفات خودرو، در محل‌هایی است که تردد آن‌ها غیر مجاز است اعمال می‌گردد مانند کامیونی است که در محل غیر مجاز و ناحیه‌ای که نمی‌بایست تردد می‌کرده و تردد کرده و یا اتوبوس بین شهری است که قبل از ساعت مقرر در معابر شهری تردد کرده است که تردد آن‌ها غیر مجاز بوده است.

سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در محل توقف خودرو‌های متخلف بنری بر روی این خودرو نصب می‌گردد که هم تذکر و توجهی برای دیگر رانندگان و هم برای خود این راننده باشد که این تخلف را تکرار نکند.

وی ادامه داد: بمنظور اینکه از تردد خودرو‌هایی که غیر مجاز تردد می‌کنند جلوگیری بعمل بیاید این خودرو‌ها توسط همکاران بنده در محل مناسب متوقف می‌گردد تا زمان مجاز آن‌ها جهت تردد فرا رسیده تا اجازه تردد به آن‌ها داده شود.

وی گفت: این رانندگان حتما اعمال قانون می‌شوند و توقیف ساعتی به جای انتقال به پارکینگ می‌باشد و اعمال قانون سر جای خود هست.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: قطعا این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته و افرادی که در این طرح خودرو‌های آن‌ها توقیف می‌شود خودرو‌های آن‌ها به پارکینگ نمی‌رود و همین مساله باعث می‌شود که باید بروند و مراحلی را طی کنند می‌تواند تاثیر زیادی بر رفتار‌های ترافیکی آن‌ها داشته باشد و نیز برای کسانی که در آن مسیر عبور می‌کنند و این توقیفات را شماهده می‌کنند و در منظر آن‌ها هست موجب میشود که این تخلف را انجام ندهند.

وی گفت: تصادف یک انتخاب است و ما می‌توانیم با یک رانندگی خوب رانندگی ایمن را انتخاب کنیم و جای آنرا با رانندگی پر خطر عوض کنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رانندگی ایمن تخلفات خودرو غیر مجاز خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۹۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود