Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام محمدی گفت: به‌زودی فاز عملیاتی مدرن‌ترین آبگرم شمالغرب در شهرستان نیر کلنگ‌زنی و شروع خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر می‌گوید: در شهرستان نیر، ۲۳ چشمه آبگرم وجود دارد که متاسفانه فقط یکی از این چشمه‌ها فعال است.

محمدی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون از پتانسیل و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر استفاده نشده است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و اعطای تسهیلات بانکی، کم‌کاری رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: تاکنون مشخص نشده که متولی اصلی منطقه بولاغلار، شهرداری نیر است یا سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اما قطعا در صورت رفع مشکل و تعیین شدن متولی، خدمات‌رسانی به شکل مناسبی انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیر گفت: یکی از مشکلات این منطقه گردشگری، کمبود سرویس بهداشتی است که راه‌اندازی ۴۰ سرویس بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

محمدی می‌گوید: شهرستان نیر به عنوان یکی از مهم‌ترین ورودی‌های استان اردبیل بوده و روزانه ۲۰ هزار خودرو از این مسیر وارد استان می‌شوند به طوری که در تعطیلات چند روزه خردادماه بیش از ۴۵۰ هزار خودرو وارد استان شد.

او گفت: از سال ۸۶ موضوع احداث دامپروری در شهرستان نیر مطرح بوده که طی چند ماه اخیر باتوجه به ارتباطات و مذاکرات صورت گرفته با مجموعه شستا، ۲۱ هکتار زمین برای دامپروری شستا اختصاص خواهد یافت.

فرماندار شهرستان نیر گفت: باتوجه به پتانسیل دامپروری شهرستان، در صورت توجه ویژه استانی و ملی، می‌توان نیر را به عنوان قطب دامپروری منطقه معرفی کرد.

محمدی می‌گوید: یکی از مشکلات اصلی شهرستان نیر، عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و پایین بودن سرعت اینترنت است که از مسوولان استانی و ملی درخواست داریم باتوجه به گردشگرپذیر بودن منطقه، در اسرع وقت مشکل موجود را رفع کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلنگ زنی آبگرم معدنی اعطای تسهیلات سرمایه گذاری شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی

نادر محمدی معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: با توجه به نقش و تاثیر رویداد‌ها در رونق گردشگری استان، یازده پرونده شامل آیین‌های سمنوپزان، پنجاه‌بدر، تعزیه‌خوانی، سوم امام، سوگواری زنانه حسینیه آقا سیدجمال، آیین تشت‌گذاری الوند، آیین مافی زیاران، جشن فندق، شور زرآباد، جشن سماق منطقه الموت و هفته خوشنویسی قزوین تهیه و اطلاعات آنها در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین افزود: پیش از این سه رویداد شامل جشن فندق، جشن سماق و مراسم شور زرآباد منطقه الموت در این تقویم به ثبت رسیده بود و سه پرونده دیگر شامل مراسم سوم امام (طایفه بنی‌اسد)، سوگواری زنانه در حسینیه آقا سیدجمال و آیین سمنوپزان قزوین موفق به دریافت گواهی ثبت رویداد شدند و باقی پرونده‌ها نیز دردست بررسی هستند.

محمدی ادامه داد: از دیگر رویداد‌های شناسایی شده می‌توان به جشن انگور تاکستان، جشن زیتون و انار منطقه طارم‌سفلی، جشن پسته و گل محمدی بویین‌زهرا، جشن گیلاس و زغال‌اخته منطقه رودبار الموت اشاره کرد که با همکاری دستگاه‌های ذیربط قابل معرفی و ثبت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • پیش‌بینی استحصال ۱۰ تُن گُلاب از مزارع گل‌محمدی در شهر مرزی کُرَند
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود