Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با خودرو‌های متخلف با نصب بنر مشخص ، توقیفات ساعتی و تاثیر آن بر رفتارهای ترافیکی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ  محمد رازقی گفت : برخورد با تخلفات خودروهای حادثه ساز ، بیشتر در بزرگراهها صورت می گیرد و برخورد با این تخلفات، با خودروهایی است که مرتکب تخلف سرعت و سبقت می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : بخش دیگری از برخورد با تخلفات خودرو ، در محل هایی اعمال میشود، که تردد خودروها غیر مجاز است ،  مانند کامیونی است که در محل غیر مجاز  و ناحیه ای که نمی بایست تردد می کرده و تردد کرده و یا اتوبوس بین شهری است که  قبل از ساعت مقرر در معابر شهری تردد کرده است ،که تردد آنها غیر مجاز بوده است .
سرهنگ رازقی بیان داشت  : در محل توقف خودروهای متخلف بنری بر روی این خودرو نصب می گردد که هم تذکر  و توجهی برای دیگر  رانندگان و هم برای خود این راننده باشد که این تخلف  را تکرار نکند .
 معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : بمنظور اینکه از تردد خودروهایی که غیر مجاز تردد می کنند جلوگیری بعمل بیاید ، این خودروها توسط همکاران بنده در محل مناسب متوقف می گردد تا زمان مجاز آنها جهت تردد فرا رسیده  تا اجازه تردد به آنها داده شود .
 وی گفت : این رانندگان حتما اعمال قانون  می شوند و توقیف ساعتی به جای انتقال به پارکینگ می باشد و اعمال قانون سر جای خود هست .
 سرهنگ رازقی ادامه داد : قطعا این طرح تاثیر بسزایی در کاهش تخلفات داشته و افرادی که در این طرح ، خودروهای آنها توقیف می شود ، به پارکینگ نمی رود و همین مساله باعث  می شود که  تاثیر زیادی بر رفتار های ترافیکی آنها داشته باشد و نیز برای کسانی  که در آن مسیر عبور می کنند و این توقیفات را مشاهده می کنند ، موجب میشود که این تخلف را انجام ندهند .
 معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ افزود : تصادف یک انتخاب است و ما می توانیم با یک رانندگی خوب ، رانندگی ایمن را انتخاب کنیم و جای آنرا با رانندگی پر خطر عوض کنیم .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رانندگان متخلف غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6088862

دیگر خبرها

  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود