Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام برای فروش فوری و پیش فروش ۱۳ محصول ایران خودرو در دومین مرحله فروش یکپارچه از امروز آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو شرایط پیش فروش 8 محصول خود را به اطلاع عموم متقاضیان و نمایندگی های مجاز رساند . در این طرح فروش موعد تحویل خودروها (حداکثر 12 ماهه) تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی خودروسازان انتخاب نشده اند، میتوانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند.

آغاز این طرح پیش فروش شنبه 1401/04/25 به مدت 72 ساعت است و تمام محدودیت های قبلی اعمال می‌شود
متقاضیان می توانند از امروز با مراجعه به سایت ثبت نام: sale.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
علاوه بر این ایران خودرو طرح فروش فوری 5 محصول خود را هم همزمان با طرح پیش فروش اجرایی خواهد کرد . در این طرح محصولات پژو 206 تیپ 2 با قیمت  150 میلیون و 175 هزار و 500 تومان، پژو پارس سال با قیمت 165 میلیون و 694 هزار و 100 تومان و پژو 207 اتوماتیک 318 میلیون و 608 هزار تومان، تارا اتوماتیک 415 میلیون و 786 هزار و 400 تومان و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت 398 میلیون و 229 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۰۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز نخستین طرح فروش خودروهای برقی و هیبریدی وارداتی از عصر یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودروهای وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که نخستین دور از فروش خودروهای برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودروهای وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودروهای عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها